Ei meillä nyt niin valtavan värikästä oo, mutta ei oo kyllä valkoostakaa joka paikas. Mä en tykkää, että on pelkkää valkoosta kaikki ja ehkä jotaki harmaata tms. lisäksi. Enkä mä tykkää mistään modernista.
Kyllä meilläki valkoosia seiniä on, mutta ei oo niihin yhdistetty pelkkiä valkoosia huonekaluja. Olkkaris valitettavasti on valkoonen tv-taso eikä nyt ainakaa oo rahaa ostaa sellaasta ku mä haluaasin. Sohvaryhmä on tummanharmaa, sohvapöytä, kirjahylly ja ruokailuryhmä on ruskeita. Ja kirjahyllys on oikiasti kirjoja eikä pelkkiä koriste-esineitä. Yhdellä seinällä on muumitapetti.

Ei siis sellaanen värikäs ja lastenhuoneeseen sopiva vaan ruskia/pronssisävyynen josta ei edes heti hoksaa, että on muumia.
Makkaris meillä on vaalianpunaaset tapetit.

Ne oli siellä jo valmiiksi ja sen verran hyvät, että ei laitettu uusia. Talokaupan mukana tuli makkariin sopivat vaalianpuna-valkooset retrot kukkaverhot.
Mutta siis mun mielestä meidän koti on kodikkaampi ja lämpöösempi ku vitivalkoonen koti. Toki makuasia. Meillä siis -53 valmistunu rintamamiestalo.
Tuolla se muumitapetti, on vain eri värinen meillä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sandudd-moomin-5166-2-tapetti