Hei mä olen pohjimmiltani pikkupervo joten mulle kyllä uskaltaa panna mitä tahansa
Hei mä olen pohjimmiltani pikkupervo joten mulle kyllä uskaltaa panna mitä tahansa
Joo ja sitten no more information taikka muuten!!!*murisee hampaat irvessä*Grrr, rakastan kermapiirakkaa
Mä olen isopervo.Hei mä olen pohjimmiltani pikkupervo joten mulle kyllä uskaltaa panna mitä tahansa
Joo ja sitten no more information taikka muuten!!!*murisee hampaat irvessä*
Mä olen enemmänkin sellanen punastuva ujopikkupervo ja ei siitä sen enempää sittenMä olen isopervo.
Joo ja sitten more information taikka muuten!!!*murisee hampaat irvessä*
Mä en punastu. Kuulija saattaa punastua.Mä olen enemmänkin sellanen punastuva ujopikkupervo ja ei siitä sen enempää sitten
Mä punastunMä en punastu. Kuulija saattaa punastua.
Noin vannotaan teijjän poholanpoikien pervomiitingeissä, toinen käsi housuissa ja toinen ilmassamää en oo vähääkään perwo
En mäkään mun mielestä alkuunkaanollenkaan mutta toisinaanuseinalati seura harhauttaa...mää en oo vähääkään perwo
Niin just noi isopervo,pikkupervo ja viellä rättisEn mäkään mun mielestä alkuunkaanollenkaan mutta toisinaanuseinalati seura harhauttaa...
Niih...kyllä täältä vaan löytyy Isoperwo, Keskiperwo ja Pikkuperwo sekä se Peikkoperwo...Niin just noi isopervo,pikkupervo ja viellä rättis
Kenen muna on sun suussa?Muna on suussa
Oma vai ? naapurinMuna on suussa
Kenen muna on sun suussa?
Arvasin kyllä. Kiusasin vaan.Minun muna oli tyttöystävän suussa ja oli se myös pillussakin
Joko oot laittanut jääpalan anaaliin?
Mä en pidä sukkia kotona.Kävin lukemassa Kaisin ketjun. Sukat on kuulkaas ihan jees, tänäänkin on ollut sukat jalassa. Hetkeksi kun otin pois, koiruus ryösti toisen ja pakeni se suussaan muristen.
Mutta on tänä kesänä ollut sukattomiakin päiviä.