Sisustamiseen on tulossa värejä, hyvä juttu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eeeipäkäs tuliskaan kun kaveriksi laittasit lämmintä oranssia, miksei pehmeetä kultaakin, ja hyödynnät myös petroolin naapurivärit eli hiukan vihreetä ja lilaa mukaan kaveriksi...
Ooooh mitä täällä tapahtuu???
Sä kerrot just sen mistä mää puhuin aiemmin:o

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Eeeipäkäs tuliskaan kun kaveriksi laittasit lämmintä oranssia, miksei pehmeetä kultaakin, ja hyödynnät myös petroolin naapurivärit eli hiukan vihreetä ja lilaa mukaan kaveriksi...
Johan siitä tulis hämyluola.:eek:
Sit joku kannabispiippu tai -samovaari pöydän kulmalle ja peuranraato seinälle. Emäntä mutisemaan jotain muinais-sanskriittiä...:rolleyes:

Saanko olla utelias, jäikö nuo mööpelit vaimolles? Vai saitko mukaasi edes tuon vihreän lipaston?

Ja sulla on kyllä värisilmää!
Saat olla utelias.
Huonekalujen kohtalosta minulla ei ole harmainta aavistustakaan.
Nukkumaluukkuun erossa mahtui unilaatikko, keittiön pöytä ja pieni vuodesohva.
Jopa TexWillerkokoelmani jäi erossa sinne missä oli.

Lehdissä on aina mitä sattuu. Oman kämpän voi sisustaa miten haluaa.
Näin on!

Ja näin p*rsaukisena pitää vaan oottaa joidenkin trendien ohimeneminen, kun ei oo varaa joka vuosi uusia väriskaalaa...:oops:
Mut ehkä 10 vuoden välein uusin tapetteja ja maalipintaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Boobabe
Juur näin ja näin juurhan se menee..jos mä voisin niin asuntoni sävyt ja sisustus olisi prikulleen kuin Peppi Pitkätossun kotona:love::love:
Sun pitää tehdä joskus opintomatka Gotlantiin. :thumbsup:

60137_UDlR3bJ0wlcQLYw0OuvLmdKEyGJ4s619opMVScNiDfk.jpg

Ootas vaan Ellu, huomenna Manta köllöttelee tyytyväisenä ja maha täynnä syötyjen sardiinipurkkien äärellä ja matto on tiessään...

No se sit oikeesti valitsi nimensä! :love:
Fiksu mirri!
Se on sitä nykyajan itseohjautuvuutta.
Se on fiksu, vähän liiankin..matkii kaikessa ja osaa olla mustasukkainen kun olen puhelimessa ja vaihtaa kaukosäätimestä kanavaakin jo joten luuri ja kake on pakko pitää 'piilossa' ettei mee jutut sekasin neitokaisen ansiosta...vaan täytyy myöntää että kyllä hän on yks pahemman sortin lellilapsi mulle:love::love::love:

Yhteistyössä