The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Piipahdin puntarilla lievästi peloissani kun tuli aikalailla mässättyä lomalla.
Mutta! Reilu kakskytkilsaa vaativassa ylös-alas-maastossa näemmä kulutti rutoisti. Miinus kilo viikon aikana! :ROFLMAO:

Tosin täytyy näin jälkikäteen todeta, ettei oo järkevän ihmisen toimintaa se että lähtee moisille vaelluksille kolmenkymmenenasteen helteiden aikaan.
Sinä olet niitä naisia joilla ei ole mitään syytä pelätä vaakaa. Eikä peiliä.

Mulla taas menkkojen takia turvotusta tullut sen pari kiloa ja olo on sen mukanen...:notworthy:
Mulla tulee turvotusta oluenjuonnin aikaan ja näkö ja olo on sen mukainen.
Mutta vieläkin kroppani kestää pari kiloa sinne tai tänne. Ei minun tarvitse enää käydä vaaálla eikä saunassa pudottaakseni muutaman kilon.
Taidanpa sihauttaa yhden lisää.

Mun tarttee laittaa jotain päälle jos meinaan käydä kaupassa ja itse asiassa jos meinaan mennä parvekkeelle.
Muuten voisin olla munasillani ympäri vuoden.
Ja kun saan vaatteet päälleni niin en mä jaksa niitä riisua tai vaihtaa ihan joka hetki.
Naapurit sais varmaan sydänkohtauksen jos mä hiippailisin nakuna keittiössä ja olkkarissa :D
Sen verran näkee kyl sisälle ulkoa pihalta ja parvekkeelta.

r0s
Nakuilusta tuli mieleen.

Ku meillä oli siis ihan oma saari. Ja siellä se mökki ja saunamökki ja huussi. Saaren ympärillä järveä, pohjoispuolella yksi mökki (missä ei käynyt kukaan koko viikon aikana), laavu ja pieni uimaranta. Eteläpuolella, missä me aikaa vietettiin, ei ollut mitään asutukseen/ihmisiin viittaavaakaan.

Niin siinä sit kummasti oppi siihen, että bikineissä voi tallata koko päivän (en nakuillut kun lapset!) ja yöllä pujahtaa puskaan pisulle ja ulkohuussiin mennessään voi jättää oven auki ettei haise pahalta ja että ne kärpäset poistuvat...

...niin sit räänä aamuna kun tyytyväisenä huussissa ovi auki tönötin, lipui järveltä näköpiiriini lauma saksalaisturisteja kanooteilla...:confused::oops::whistle::X3:

Kyl pajahti ovi kiiruusti kiinni!

Mun tarttee laittaa jotain päälle jos meinaan käydä kaupassa ja itse asiassa jos meinaan mennä parvekkeelle.
Muuten voisin olla munasillani ympäri vuoden.
Ja kun saan vaatteet päälleni niin en mä jaksa niitä riisua tai vaihtaa ihan joka hetki.
Mutt ei kai nyssukkia tartte laittaa sen takia jalkaan jos haluaa mennä partsille munasillaan?:eek:

Huomaako mistään, että jäin vähän kii siihen samaan aiheeseen?:cautious: Ai ei vai? No hyvä:X3:

Nakuilusta tuli mieleen.

Ku meillä oli siis ihan oma saari. Ja siellä se mökki ja saunamökki ja huussi. Saaren ympärillä järveä, pohjoispuolella yksi mökki (missä ei käynyt kukaan koko viikon aikana), laavu ja pieni uimaranta. Eteläpuolella, missä me aikaa vietettiin, ei ollut mitään asutukseen/ihmisiin viittaavaakaan.

Niin siinä sit kummasti oppi siihen, että bikineissä voi tallata koko päivän (en nakuillut kun lapset!) ja yöllä pujahtaa puskaan pisulle ja ulkohuussiin mennessään voi jättää oven auki ettei haise pahalta ja että ne kärpäset poistuvat...

...niin sit räänä aamuna kun tyytyväisenä huussissa ovi auki tönötin, lipui järveltä näköpiiriini lauma saksalaisturisteja kanooteilla...:confused::oops::whistle::X3:

Apuva nyt selvis syy miks suomalaisista puhutaan vielkin jossain hikisissä Berliinin kansainvälisissä kesäpippaloissa!!:LOL:

Mulla tulee turvotusta oluenjuonnin aikaan ja näkö ja olo on sen mukainen.
Mutta vieläkin kroppani kestää pari kiloa sinne tai tänne. Ei minun tarvitse enää käydä vaaálla eikä saunassa pudottaakseni muutaman kilon.
Taidanpa sihauttaa yhden lisää.
Musta olis ihanaa jos paino putoaa sen pari kiloa, mutta järkytyn melkein kun se nousee sen saman summan...nyt vielä olen syönyt suolasilliä ja sen kyllä tuntee...

Muutenkin olen miettinyt, entisenä syömishäiriöisenä, että aina kun syön tunnen olevani heti sen jälkeen lihava...että se vissiin liittyy jotenkin siihen sh juttuuno_O

Nakuilusta tuli mieleen.

:LOL::ROFLMAO::ROFLMAO: hyvä tuuri :rolleyes::LOL::ROFLMAO:

Musta olis ihanaa jos paino putoaa sen pari kiloa, mutta järkytyn melkein kun se nousee sen saman summan...nyt vielä olen syönyt suolasilliä ja sen kyllä tuntee...

Muutenkin olen miettinyt, entisenä syömishäiriöisenä, että aina kun syön tunnen olevani heti sen jälkeen lihava...että se vissiin liittyy jotenkin siihen sh juttuuno_O
:(:unsure:

r0s

Todennäköisesti.

Koska kun mä syön (liikaa) tulee ähky olo mutta silti ei tuu lainkaan lihava olo vaan pääsääntöisesti ärsyttää se ettei vatsaan mahdu herkkuja enempää.

Vyötärölihava olo mulla sensijaan on aina kun pitää pukeutua.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Vyötärölihava olo mulla sensijaan on aina kun pitää pukeutua.
Mulla on toi olo jos joku katsoo päin...ja siis joo...heh...en oksentele enää, enkä paastoile hulluna saati sitten kuntoile, mutta syömishäiriöhän tavallaan säilyy korvienvälissä melkein läpi elämän...ja siitä on tullut mun oma mörkö josta en eroon meinaa millään päästä:D

Mutta silti olen oppinut ja opetellut nauttimaan ruoan mausta:p

*selittää samalla kun kissa puree pyllyä mustasukkaisena kun ei saa jakamatonta huomiota itselleen*

Yhteistyössä