The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä oon muuten nyt sekaisin mikä kiertopäivä on menossa.
Onko sitten tuon pitemmän kierron mukaan kp 21 vai sitten tuon oudon vuodon mikä tuli jo kp 15 mukaan menossa kp 10. :unsure:o_O(n)

Vatsaa taas nippailee välillä tai tuntuu oudolta ja nännit vähän herkät että kai täs pitää kahtoo alkaako menkat taas pian,silloin se menisi tuon aiemman (13.7) kierron mukaan :unsure:
Olispa säännölliset menkat niin tietäis milloin alkaa. :unsure::cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais
On, mutta ehkä sitten pieni hinta kuitenkin jos näin kamalia nämä kesät on. Alkaa olemaan tuskaa tämä monen viikon huonosti nukkuminen. Varsinkin kun pitäisi töissä jaksaa. Lomalla kai se vielä menee kun voi vain olla ja käydä suihkussa monta kertaa päivässä.
Mä vähän epäilen, että tää kesä oli poikkeus ja ens vuonna saadaan nauttia taas siitä perinteisestä läpi kesän jatkuvista sateista ja kylmistä säistä(n)(n)

Mulla oli vastaavia välivuotoja siihen aikaan kun yritin kuopusta alulle. Menkat kyllä tulivat melkis päivälleen oikein, oli vaan välissä se ärsy ylimääräinen vuoto.
Toi välivuoto oli vaan outoo,kun ei oo ollu aiemmin. Mutta ei voi muuta ku kahtoo miten nyt seuraavat menkat tulee. Ärsyttää siinä mielessä,että olis kiva vähän ennakoida koska,kun ei voi jatkuvasti kuitenkaan varmuuden vuoksi pitää siteitä ja jos alkaa yllättäen niin kiva siivoilla verta :unsure::D

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Toi välivuoto oli vaan outoo,kun ei oo ollu aiemmin. Mutta ei voi muuta ku kahtoo miten nyt seuraavat menkat tulee. Ärsyttää siinä mielessä,että olis kiva vähän ennakoida koska,kun ei voi jatkuvasti kuitenkaan varmuuden vuoksi pitää siteitä ja jos alkaa yllättäen niin kiva siivoilla verta :unsure::D
Mulla on ollut tosi paljon kiertohäröjä sen jälkeen kun laittoivat sen kierukan, jonka piti niihin vuoto ongelmiin auttaa...joo on vähentynyt vuoto, mutta kierrot on aivan sekaisin ja ärsyttää niin, että meinaa kärähtää käpy kun ei ikinä tiedä millon vuoto tai tuhruttelu alkaa:mad:

• Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on ollut tosi paljon kiertohäröjä sen jälkeen kun laittoivat sen kierukan, jonka piti niihin vuoto ongelmiin auttaa...joo on vähentynyt vuoto, mutta kierrot on aivan sekaisin ja ärsyttää niin, että meinaa kärähtää käpy kun ei ikinä tiedä millon vuoto tai tuhruttelu alkaa:mad:
Silloin kun mulla oli homonikierukka niin vuoto oli säännöllinen.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä