Olen pärjännyt helteillä joten kuten, verenpaine ei ole nyt temputellut. Mutta on tämä raskasta.
Makkarin ikkuna on auki illasta aamuun. Kun aurinko paahtaa makkarin puolella niin ei voi pitää auki. Eikä parvekkeen ovea.Sain sisällä laskemaan edes hetkeksi sisälämpötilan 28 asteen tienoille kun avasin makuuhuoneesta ison ikkunan ihan auki yöksi. Onneksi en ollut ihan ötököiden syömä aamusta .
On se. Mä en jaksa siivota ollenkaan.Olen pärjännyt helteillä joten kuten, verenpaine ei ole nyt temputellut. Mutta on tämä raskasta.
toi yks on ihan hellehullu
Saat sinä nauttia enkä mie sitä oo kieltänyt keneltäkään,mutta vituttaa nuo monet muut ihmiset jotka ihanoi ja toivoo lisää helettä,vaikka monet ihmiset / eläimet kärsii ja jopa kuolee/ on kuollut. Heillä ei näytä olevan mitään empaatisuutta.Mä aattelen sen näinikkäästi että, tuntuu pahalta vanhojen sydänsairaitten ja muiden sairaiden puolesta...enkä todellakaan kehoita ketään nauttimaan jos olo on kaikkea muuta kuin hyvä näillä keleillä...mutta mä nautin, molemmin rinnoin ja eiks se ole ihan ookoo?
Mie avasin niinku sen koko ikkunan. En vaan tuuletusikkunaa . Samalla kai voisi pestä kaikki pinnatkin uudestaan.Makkarin ikkuna on auki illasta aamuun. Kun aurinko paahtaa makkarin puolella niin ei voi pitää auki. Eikä parvekkeen ovea.
Niin on. Yhelle tutulle sanoin että on yksi joka tykkää tästä helteestä.toi yks on ihan hellehullu
Mä en ala sitä avaamaan. Räppänästä tulee yöllä viileää ilmaa.Mie avasin niinku sen koko ikkunan. En vaan tuuletusikkunaa . Samalla kai voisi pestä kaikki pinnatkin uudestaan.
Harmi kun täällä ei pysty yöllä pitämään ovia auki. Tiiä kuka tulee sisään jos on auki/ säpissä :/Meillä on edelleen parvekkeen puoleinen ovi auki yölläkin. Hyttysovi pitää ötökät ulkona. Makkareissa on ikkunat auki. Isossa makkarissa tuuletin puhaltaa huonoa ilmaa ulos päivän ajan. Välillä on ulko-ovi pönkällä auki, saadaan jonkinlainen läpiveto.
Emmäkään jaksa muuta kun pakolliset siivoilut nyt.On se. Mä en jaksa siivota ollenkaan.
Joo tuo on kyllä totta, että eläimet kärsii tuosta ja niille onkin pitänyt kantaa vettä ulos.Saat sinä nauttia enkä mie sitä oo kieltänyt keneltäkään,mutta vituttaa nuo monet muut ihmiset jotka ihanoi ja toivoo lisää helettä,vaikka monet ihmiset / eläimet kärsii ja jopa kuolee/ on kuollut. Heillä ei näytä olevan mitään empaatisuutta.
Kyllä mä lämpimästä tykkään,mutta liika on liikaa,kun on paha/ huono olo koko ajan yms oireita.
Tääkin on suoraan kadulle. Mies nukkuu oven edessä koiran kanssa, koska on kämpän viilein paikka. Tänne ei pääse hiipimään varkain sisään.Harmi kun täällä ei pysty yöllä pitämään ovia auki. Tiiä kuka tulee sisään jos on auki/ säpissä :/
Luukut on auki vain illalla tai kun on viileää.
Mä jaksan pestä pyykkiä. Ja astiat koneessa. Muuta en ole tehnyt.Emmäkään jaksa muuta kun pakolliset siivoilut nyt.
Huomenna tosin on pakko siivota isommin kun ylihuomenna tulee vieraita
Joo tuo on kyllä totta, että eläimet kärsii tuosta ja niille onkin pitänyt kantaa vettä ulos.
Vanhuksia taas pitäis koittaa jotenkin auttaa, että olot viilenis asunnoissa ja vanhustenkodeissa ja vuodosastoilla
Poikien isovanhemmat hommas itelleen sellasen laitteen mikä puhaltaa sisätiloihin kylmää ilmaa ja talvella lämmintä...ja heitä on tosi paljon auttanut, on jopa välillä kylmä kun sinne menee kylään ja se masiina on päällä.Mun vanha isä voi huonosti ja kärsii. Toivottavasti ei kupsahda näihin helteisiin.
Sen kun vois ostaa. Työpaikalla joissakin huoneissa on viileää.Poikien isovanhemmat hommas itelleen sellasen laitteen mikä puhaltaa sisätiloihin kylmää ilmaa ja talvella lämmintä...ja heitä on tosi paljon auttanut, on jopa välillä kylmä kun sinne menee kylään ja se masiina on päällä.
Mä en voi mun dementikko isälle harkita mitään uutta vekotinta, ei pärjää enää kahvinkeittimenkään kanssa. Sen sijaan katossa on tuuletin ja sitten on yksi iso pöytätuuletin.Poikien isovanhemmat hommas itelleen sellasen laitteen mikä puhaltaa sisätiloihin kylmää ilmaa ja talvella lämmintä...ja heitä on tosi paljon auttanut, on jopa välillä kylmä kun sinne menee kylään ja se masiina on päällä.
Toivotaan, että jaksaa. Ei kai nämä enää kovin kauaa näin pahana voi kestää.Mun vanha isä voi huonosti ja kärsii. Toivottavasti ei kupsahda näihin helteisiin.
Niitä on jossain halvemmallakin, sellasta pumppuahan ei kuulema saa kerrostaloon asentaa kun se sekottais ilmastoinnin mutta sitten on olemassa sellasia pienempiä, jotka auttaa kanssa tosi hyvin ja oon ite aatellut ostaa sellasen jos vielä tulee näitä tappohelteitä.Sen kun vois ostaa. Työpaikalla joissakin huoneissa on viileää.
Ikävää tuomonenÖtökätkin ovat jo kiukkuisia ku on kuuma. Eilen joku öttiäinen lensi ikkunasta sisään, tuikkasi esikoista reiteen ja poistui samasta ikkunasta.
Seuraava tunti vahdittiin pojan kuntoa, syötin sille zyrteciä ja varuiksi kyypakkauksen kun koko jäbä veti ihan valkoiseksi ja oli pyörtyä.
Halauksia ja voimia isälläsesi. Toivottavasti hän jaksaa vielä.Mun vanha isä voi huonosti ja kärsii. Toivottavasti ei kupsahda näihin helteisiin.
Kuulostaa ihanilta piirakoilta .Multapa tuli just lohi-munapiirakka uunista ja mustikkaversio sujahti tilalle.
Vähän kyl on tyhmä olo kun en muistanut että kiertoilmatoiminnolla ne ois voinut paistaa yhtäaikaakin.
Mitenkähän paljon maksaa?Niitä on jossain halvemmallakin, sellasta pumppuahan ei kuulema saa kerrostaloon asentaa kun se sekottais ilmastoinnin mutta sitten on olemassa sellasia pienempiä, jotka auttaa kanssa tosi hyvin ja oon ite aatellut ostaa sellasen jos vielä tulee näitä tappohelteitä.