The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä aattelen sen näinikkäästi että, tuntuu pahalta vanhojen sydänsairaitten ja muiden sairaiden puolesta...enkä todellakaan kehoita ketään nauttimaan jos olo on kaikkea muuta kuin hyvä näillä keleillä...mutta mä nautin, molemmin rinnoin ja eiks se ole ihan ookoo?:unsure:
Saat sinä nauttia enkä mie sitä oo kieltänyt keneltäkään,mutta vituttaa nuo monet muut ihmiset jotka ihanoi ja toivoo lisää helettä,vaikka monet ihmiset / eläimet kärsii ja jopa kuolee/ on kuollut. Heillä ei näytä olevan mitään empaatisuutta.
Kyllä mä lämpimästä tykkään,mutta liika on liikaa,kun on paha/ huono olo koko ajan yms oireita.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
r0s
Ötökätkin ovat jo kiukkuisia ku on kuuma. Eilen joku öttiäinen lensi ikkunasta sisään, tuikkasi esikoista reiteen ja poistui samasta ikkunasta.
Seuraava tunti vahdittiin pojan kuntoa, syötin sille zyrteciä ja varuiksi kyypakkauksen kun koko jäbä veti ihan valkoiseksi ja oli pyörtyä. :confused:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Meillä on edelleen parvekkeen puoleinen ovi auki yölläkin. Hyttysovi pitää ötökät ulkona. Makkareissa on ikkunat auki. Isossa makkarissa tuuletin puhaltaa huonoa ilmaa ulos päivän ajan. Välillä on ulko-ovi pönkällä auki, saadaan jonkinlainen läpiveto.
Harmi kun täällä ei pysty yöllä pitämään ovia auki. Tiiä kuka tulee sisään jos on auki/ säpissä :/
Luukut on auki vain illalla tai kun on viileää.

On se. Mä en jaksa siivota ollenkaan.
Emmäkään jaksa muuta kun pakolliset siivoilut nyt.
Huomenna tosin on pakko siivota isommin kun ylihuomenna tulee vieraita:love:

Saat sinä nauttia enkä mie sitä oo kieltänyt keneltäkään,mutta vituttaa nuo monet muut ihmiset jotka ihanoi ja toivoo lisää helettä,vaikka monet ihmiset / eläimet kärsii ja jopa kuolee/ on kuollut. Heillä ei näytä olevan mitään empaatisuutta.
Kyllä mä lämpimästä tykkään,mutta liika on liikaa,kun on paha/ huono olo koko ajan yms oireita.
Joo tuo on kyllä totta, että eläimet kärsii tuosta ja niille onkin pitänyt kantaa vettä ulos.
Vanhuksia taas pitäis koittaa jotenkin auttaa, että olot viilenis asunnoissa ja vanhustenkodeissa ja vuodosastoilla(n)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Emmäkään jaksa muuta kun pakolliset siivoilut nyt.
Huomenna tosin on pakko siivota isommin kun ylihuomenna tulee vieraita:love:

Joo tuo on kyllä totta, että eläimet kärsii tuosta ja niille onkin pitänyt kantaa vettä ulos.
Vanhuksia taas pitäis koittaa jotenkin auttaa, että olot viilenis asunnoissa ja vanhustenkodeissa ja vuodosastoilla(n)
Mä jaksan pestä pyykkiä. Ja astiat koneessa. Muuta en ole tehnyt. :cautious:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Poikien isovanhemmat hommas itelleen sellasen laitteen mikä puhaltaa sisätiloihin kylmää ilmaa ja talvella lämmintä...ja heitä on tosi paljon auttanut, on jopa välillä kylmä kun sinne menee kylään ja se masiina on päällä.:confused:
Mä en voi mun dementikko isälle harkita mitään uutta vekotinta, ei pärjää enää kahvinkeittimenkään kanssa. Sen sijaan katossa on tuuletin ja sitten on yksi iso pöytätuuletin.

Sen kun vois ostaa. Työpaikalla joissakin huoneissa on viileää. :rolleyes:
Niitä on jossain halvemmallakin, sellasta pumppuahan ei kuulema saa kerrostaloon asentaa kun se sekottais ilmastoinnin mutta sitten on olemassa sellasia pienempiä, jotka auttaa kanssa tosi hyvin ja oon ite aatellut ostaa sellasen jos vielä tulee näitä tappohelteitä.

Ötökätkin ovat jo kiukkuisia ku on kuuma. Eilen joku öttiäinen lensi ikkunasta sisään, tuikkasi esikoista reiteen ja poistui samasta ikkunasta.
Seuraava tunti vahdittiin pojan kuntoa, syötin sille zyrteciä ja varuiksi kyypakkauksen kun koko jäbä veti ihan valkoiseksi ja oli pyörtyä. :confused:
Ikävää tuomonen :(
Juu kiukkuisia ötököitä tuntuu olevan

Yhteistyössä