Huomenta, kukahan sä olet?Huomenta!
Mitähän teile kaikille kuuluu? Yritän selailla viikon viestejä mutta toki saa tiivistääkin kaikki suurimmat uutiset.
Ehti melkis jo tulla ikävä!
Mä en puhu suurimmista asioista täällä.
Huomenta, kukahan sä olet?Huomenta!
Mitähän teile kaikille kuuluu? Yritän selailla viikon viestejä mutta toki saa tiivistääkin kaikki suurimmat uutiset.
Kyl sä mut tunnet. Tykkäsit muutama päivä sitten mun ukkospäivityksestäni muualla. Ja kaikki muutkin tuntevat kunhan mä ehdin kirjoitella hieman enemmän. Ensiksi vaan pitää tiputtaa pannullinen kahvia.Huomenta, kukahan sä olet?
Mä en puhu suurimmista asioista täällä.
Jos olet aikaisemmin kirjoittanut ilman nikkiä niin ei pysty tunnistamaan sua.Kyl sä mut tunnet. Tykkäsit muutama päivä sitten mun ukkospäivityksestäni muualla. Ja kaikki muutkin tuntevat kunhan mä ehdin kirjoitella hieman enemmän. Ensiksi vaan pitää tiputtaa pannullinen kahvia.
Ei viiti enää..kohta suihkuun ja muutaman tunnin päästä asioille...kerkeehän tuota sitten nukkumaan vaikka päiväunillaJatka nukkumista?
0oo0? Pähkinämama?Kyl sä mut tunnet. Tykkäsit muutama päivä sitten mun ukkospäivityksestäni muualla. Ja kaikki muutkin tuntevat kunhan mä ehdin kirjoitella hieman enemmän. Ensiksi vaan pitää tiputtaa pannullinen kahvia.
Täällä satoi vettä ja ukkonenkin ryskytteli...Joko muualla on satanut?
Täällä tuli eilen onneton ripaus. Ja mun mielestä on ihan yhtä kuma kuin edellisinä viikkoina. Alkaa hiljalleen riittää koko kesä!
Vaihttelu virkistää. Enkä mä tykkää notkua noilla "tunnettujen jäsenten" listoilla.Täällä satoi vettä ja ukkonenkin ryskytteli...
Mutta miks sää vaihoit nimimerkkiä, 0oo0 oli jo niiiiin tutun turvallinen
Ookoo mutta eihän noi tunnetut jäsen listat nimimerkkeihin oo sidottuna vaan persooniin ja sun ihanan persoonan tunnistaa hetiVaihttelu virkistää. Enkä mä tykkää notkua noilla "tunnettujen jäsenten" listoilla.
Eilen vähän ripotteli vettä. Sisällä on jotakin 30+.Joko muualla on satanut?
Täällä tuli eilen onneton ripaus. Ja mun mielestä on ihan yhtä kuma kuin edellisinä viikkoina. Alkaa hiljalleen riittää koko kesä!
Mäenolejuonutkahviakertaakaantäänhellejaksonaikana!!!!
Kahvi ei maistu lainkaan hyvältä kun ei oo keittänyt sitä pannussa! Pitäiskö heittää muutama puru mukin pohjalle jotta ois edes pannukahvin tunnelmaa?
Tuosta en tiedä koska olen aina juonut suodatinkahvia.
Kahvi ei maistu lainkaan hyvältä kun ei oo keittänyt sitä pannussa! Pitäiskö heittää muutama puru mukin pohjalle jotta ois edes pannukahvin tunnelmaa?
Me oltiin paluumatkalla jossain hemmetin Hännilänsalmi campingissa yksi yö ja siinä pikkumökissä oli niin v***un kuuma että lähdettiin ajelemaan kotia kohti aamukuudelta. Ei vaan kyennyt nukkumaan.Eilen vähän ripotteli vettä. Sisällä on jotakin 30+.
Mun on pakko juoda edes yksi mukillinen päivässä.Mäenolejuonutkahviakertaakaantäänhellejaksonaikana!!!!
Mutta pannukahvi on kahvin aatelia!
Mäenolejuonutkahviakertaakaantäänhellejaksonaikana!!!!
Mutta pannukahvi on kahvin aatelia!
Niin munkin yleensä, mutku tää kuumuus saa olon ihan märäks muutenki joMun on pakko juoda edes yksi mukillinen päivässä.
JooJaa häh? Sä et ole juonut kahvia?!?
Kahvin takia voin olla märkänä.Niin munkin yleensä, mutku tää kuumuus saa olon ihan märäks muutenki jo
Joo
Siis en!
Mutta tänään vois kyllä repästä ja keittää kun alkoi tekemään mieli Sun syytä...herätit halut
@krut Mä en arvanut tästä viestistä.Huomenta!
Niin tunnistaa.sutkin tunnistaa aina heti kun vaihat nikkiä