Ei ole hirmupitkä aika odottaa.Mun käden hermopinteen leikkaukseen on enää 29 pv.
Miehen silmäleikkaus lokakuussa.
Se on mukava että kaivataan.Eka työpäivä loman jälkeen ohi ja olivat vissiin vähän kaivannu.
Kaikki kuolas & ihasteli leipomuksia & jee nyt saahaan taas askartelu käyntiin ku tulit
Joo,ei oo hirvee aika enää.Ei ole hirmupitkä aika odottaa.
Mua jännittää. Ei ole koskaan leikattu mitään.
Joo,niin onSe on mukava että kaivataan.
Kiitos ja sulle myös.Joo,ei oo hirvee aika enää.
Muakin kyllä jännittää,toi on isoin leikkaus, luomen leikkaus + kitarisat lapsena oli pientä.
Tsemppiä leikkaukseen.
KiittiKiitos ja sulle myös.
Ok, hyvä kuitenkin ku on lomaa. Onko syysloma talvella ja talviloma keväällä/ kesällä ?Mulla on sitte kesäloma syyskuussa.
Niin on. Syysloma on lokakuussa tai marraskuussa. Ei viitsi hirveästi siirtää lomia.Ok, hyvä kuitenkin ku on lomaa. Onko syysloma talvella ja talviloma keväällä/ kesällä ?
Se on loppuvuodesta leikkaukseen meno. Kaularangassa olevan hermopinteen takia.
Hyvä kun on hoidossa noin nopeastiEi ole hirmupitkä aika odottaa.
Mua jännittää. Ei ole koskaan leikattu mitään.
Sulle kans lykkyä tulevaanJoo,ei oo hirvee aika enää.
Muakin kyllä jännittää,toi on isoin leikkaus, luomen leikkaus + kitarisat lapsena oli pientä.
Tsemppiä leikkaukseen.
Mulla on tietoa siitä. Mutta nukutus ja se "ronklaaminen" mietityttää.Hyvä kun on hoidossa noin nopeasti
Mä luulen että leikkaukseen meno on monelle jännää paikkaa, yritä ottaa sitä ennen leikkauksesta selvää eli kysy pois kaikki mieltä askarruttavat asiat niin on helpompi lähestyä ja mennä leikkaukseen sekä suunnata ajatusta toipumiselle ja kuntoutumiselle.
Tsemppiä, kyllä se hyvin menee*halaaruttaa*
Mulla on semmonen mutu että noi kaularangankin hermopinneleikkaukset ovat aikatavalla ns.normileikkauksia - kun ovat yleistyneet - ja siis helposti operoitavissakin. Mutta paremmat tiedot ja helpotukset saat kun kyselet lääkäriltä suoraan. Kyllä se vaivasi sinne leikkauspöydälle jääMulla on tietoa siitä. Mutta nukutus ja se "ronklaaminen" mietityttää.
Mulla on lääkärillä käynti ennen leikkausta. Voin vielä kysyä jos tulee jotakin mieleen. Kiitos
Ei ole iso leikkaus. Silti jännittää ja mietityttää. JepMulla on semmonen mutu että noi kaularangankin hermopinneleikkaukset ovat aikatavalla ns.normileikkauksia - kun ovat yleistyneet - ja siis helposti operoitavissakin. Mutta paremmat tiedot ja helpotukset saat kun kyselet lääkäriltä suoraan. Kyllä se vaivasi sinne leikkauspöydälle jää
Moikka,tarkenee liiankin hyvin viellä. Kyl mä ootan kovasti vesisateita & vähään viileämpää ilmaa,jaksaa paremmin.Moikka!
Johan jälleen tarkenee - jääpalamasiinan lisäksi oon tyhtyny haaveilemaan ja puhumaan levottomia omasta litsislätsisroiskealtaasta, hätähopputarpeeseen kavis semmonen ipanallinen kahluulotrailuallas mutta sitten oikein levottomana ja höperöpäisenä hekumoin paljusta...
Mutta suihkukin kelpaa tosi hyvin, ainakin hetkeksi
Soon kesää vielä, pakkaset kuikuilee kohta nurkilla
Kiitti murunenSulle kans lykkyä tulevaan
Pitää vain jännityksistä huolimatta yrittää pysyä positiivisena, se oma mieli kun vaikuttaa suunnattomasti toipumiseenkin.