The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eka työpäivä loman jälkeen ohi ja olivat vissiin vähän kaivannu. :D
Kaikki kuolas & ihasteli leipomuksia & jee nyt saahaan taas askartelu käyntiin ku tulit :D

Jo on kummaa touhua muilla saunojilla, mikä veetun vaikee on noudattaa taloyhtiön ohjeita että kaikilla olis kiva käydä saunassa.
On niin vaikeeta joillekkin laittaa luukku kiinni, vaikka ei olis ite laittanut luukkua auki,varsinki kun on koneelinen ilmastointi.

Edellinen saunoja on kuulema luovuttanut saunavuoronsa naapurilla :sneaky::devil::eek: ei muka käy saunassa,luukku ollu auki jo,jos ei käy saunas helteillä
niin mistä tietää että luukku on ollu auki ? :sneaky::unsure:
Elä häntä syytttele siitä ( ystävällisesti kysyin onko saunavuoro silloin ja onko jäänyt auki kirjeellä ) Älä vaivaa "mokomalla ' asialla häntä ja on ilmoittanut taloyhtiölle,oli hänen vastaus.
Toissa lauantaina kuitenkin kävivät saunassa. :sneaky:

Taloyhtiö ei oo tietoinen saunavuoron luovuttamisesta naapurille,ei kai voi ees ilman lupaa .
Taloyhtiön pomo oli lukenut mun sähköpostin asiasta ja on muillekin saunojille lähtenyt lappua että luukut kiinni & ohjeet.
Onneksi ees taloyhtiö välittää ja yrittää homman hoitaa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Moikka:)!
Johan jälleen tarkenee(y) - jääpalamasiinan lisäksi oon tyhtyny haaveilemaan ja puhumaan levottomia omasta litsislätsisroiskealtaasta, hätähopputarpeeseen kavis semmonen ipanallinen kahluulotrailuallas mutta sitten oikein levottomana ja höperöpäisenä hekumoin paljusta:love:...

Mutta suihkukin kelpaa tosi hyvin, ainakin hetkeksi :)

Soon kesää vielä:), pakkaset kuikuilee kohta nurkilla(y)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Kuulostan varmaan hirveeltä saunanipolta,mutta se luukujen ja ovien auki jättäminen kuumentaa pukuhuoneen ja vaikuttaa negaatiivisesti koneeliseen ilmastointiin. Ja jos ei ite jättänyt luukkua auki,niin sen voi suljea kuitenkin ja miksi ohjeita on niin vaikea noudattaa,että muillakin olis kiva käydä saunassa.
Ja toi että luovuttaa saunavuoron toiselle taloyhtiön tietämättä.
Ja toi asenne " älä vaivaa häntä mokomalla asialla " ;)(n)

Se on loppuvuodesta leikkaukseen meno. Kaularangassa olevan hermopinteen takia. :coffee:
Ei ole hirmupitkä aika odottaa. :)
Mua jännittää. Ei ole koskaan leikattu mitään. :unsure:
Hyvä kun on hoidossa noin nopeasti:)
Mä luulen että leikkaukseen meno on monelle jännää paikkaa, yritä ottaa sitä ennen leikkauksesta selvää eli kysy pois kaikki mieltä askarruttavat asiat niin on helpompi lähestyä ja mennä leikkaukseen sekä suunnata ajatusta toipumiselle ja kuntoutumiselle.

Tsemppiä, kyllä se hyvin menee:)*halaaruttaa*

• Tykkää
Reactions: Kais
Hyvä kun on hoidossa noin nopeasti:)
Mä luulen että leikkaukseen meno on monelle jännää paikkaa, yritä ottaa sitä ennen leikkauksesta selvää eli kysy pois kaikki mieltä askarruttavat asiat niin on helpompi lähestyä ja mennä leikkaukseen sekä suunnata ajatusta toipumiselle ja kuntoutumiselle.

Tsemppiä, kyllä se hyvin menee:)*halaaruttaa*
Mulla on tietoa siitä. Mutta nukutus ja se "ronklaaminen" mietityttää. :unsure:
Mulla on lääkärillä käynti ennen leikkausta. Voin vielä kysyä jos tulee jotakin mieleen. :) Kiitos :love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mulla on tietoa siitä. Mutta nukutus ja se "ronklaaminen" mietityttää. :unsure:
Mulla on lääkärillä käynti ennen leikkausta. Voin vielä kysyä jos tulee jotakin mieleen. :) Kiitos :love:
Mulla on semmonen mutu että noi kaularangankin hermopinneleikkaukset ovat aikatavalla ns.normileikkauksia - kun ovat yleistyneet - ja siis helposti operoitavissakin. Mutta paremmat tiedot ja helpotukset saat kun kyselet lääkäriltä suoraan. Kyllä se vaivasi sinne leikkauspöydälle jää(y)

• Tykkää
Reactions: Kais ja Boobabe
Mulla on semmonen mutu että noi kaularangankin hermopinneleikkaukset ovat aikatavalla ns.normileikkauksia - kun ovat yleistyneet - ja siis helposti operoitavissakin. Mutta paremmat tiedot ja helpotukset saat kun kyselet lääkäriltä suoraan. Kyllä se vaivasi sinne leikkauspöydälle jää(y)
Ei ole iso leikkaus. Silti jännittää ja mietityttää. Jep :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Moikka:)!
Johan jälleen tarkenee(y) - jääpalamasiinan lisäksi oon tyhtyny haaveilemaan ja puhumaan levottomia omasta litsislätsisroiskealtaasta, hätähopputarpeeseen kavis semmonen ipanallinen kahluulotrailuallas mutta sitten oikein levottomana ja höperöpäisenä hekumoin paljusta:love:...

Mutta suihkukin kelpaa tosi hyvin, ainakin hetkeksi :)

Soon kesää vielä:), pakkaset kuikuilee kohta nurkilla(y)
Moikka,tarkenee liiankin hyvin viellä. Kyl mä ootan kovasti vesisateita & vähään viileämpää ilmaa,jaksaa paremmin.

Ei perkele,tää helle sekoittaa min pään.
Mä jo otin kahvikapselin ja meinasin tehä kapselikahvin ja mitö mie teenkään ?
Jätän kapselin pöydälle,kaaadan vettä kahvinkeittimeen ja poistan suodatinpussin ja meinaan laittaa uutta. Sitten suodatin kädessä tajusin,että mitä himskattia,ei mun tuota pitäny tehä ! :unsure:;):(:rolleyes:

Yhteistyössä