Hyvää yötä & kauniita unia ! Kohta sänkyyn nukkumaan,eka lukemaan.katso liitettä 4271
Hyvää yötä & kauniita unia ! Kohta sänkyyn nukkumaan,eka lukemaan.katso liitettä 4271
Rentoa ja nautinnollista ja onnellista lomaa teilleHuomenta!
Ei tullut uni enää. Liian kuuma.
Mutta onpa nyt sit tovi aikaa selailla uutiset ja sähköpostit ja samalla voinkin toivottaa teille kaikille oikein hyvää viikkoa.
Mä syön meetvurstivoileipää ja juon kahvia kaurajuomalla, sitten viellä hunajamelonia...yyymmmhh*venyttelee ja viruttelee*...huomenia sulle
Maitoa kahvilla - haluutko kahvia vai teetä? Puuroa? Marjoilla - nyt mansikkaa - vai voisilmällä? Luonnonjogua, mysliä, omppua, banskua? Vesimeloonia? Leipää, juustoa, leikkeleitä, kurkkua, tomaattia? Mikä maistuu?
Mä siemailen nyt eka tätä maitoa kahvilla ja hattaroin...syödä pitäs vissiinkait kun yö menikin kinttukramppeja pidellessä... Mutta hei - tähän aikaan ulkona vaan 21 astetta, viiletä siis, ja puiden lehdet suhisee kivasti. Tuuli on leikkimässä...
No höh...seurailepa oloas, vois muuten ehken liittyä ovulointiinkin..ootko aiemmin esim.kipuillut silloin? Mutta - tarkkaile, laita vaikka itelles ylös kalenteriin, jos ilmaantuu toiste uudestaan niin on dokumenttia mahd.lääkärillekin.En sitten ymnärrä yhtään tätä kroppaa.
Eilen päivällä alkoi taas hento vuoto
Huomas vaan vessassa käydessä,illalla klo 23 aikoihin alkoi menkkamaiset kivut ja yöllä tuli pikkuisen vuotoa siteeseen,menkkajuilinnat jatkuu.
Mutta mulla vasta oli menkat,alkoi 13.7.
Nyt on menossa kai kp 16 vasta ja menkkoihin pitäis olla aikaa n 10-11 pv
Ei mulla oo ollu koskaan tämmöstä kiertoo.
sulla alkaa vaihevujetEn sitten ymnärrä yhtään tätä kroppaa.
Huomas vaan vessassa käydessä,illalla klo 23 aikoihin alkoi menkkamaiset kivut ja yöllä tuli pikkuisen vuotoa siteeseen,menkkajuilinnat jatkuu.
Mahtaako helle sekoittaa kropan täysin.
Joo pittää kahtoo alkaako kunnon vuoto vai ei. Ovulaatio oli luultavasti keskiviikona. Mulla kyllä voi olla kipuja vähän ovulaation aikaan,mutta ei vuotoa. JepNo höh...seurailepa oloas, vois muuten ehken liittyä ovulointiinkin..ootko aiemmin esim.kipuillut silloin? Mutta - tarkkaile, laita vaikka itelles ylös kalenteriin, jos ilmaantuu toiste uudestaan niin on dokumenttia mahd.lääkärillekin.
Mulle sanoi gyne joskus että ovulaation aikaan voi joskus harvoin tulla myös pikkusen verta.En sitten ymnärrä yhtään tätä kroppaa.
Mahtaako helle sekoittaa kropan täysin.
Jaa,mä oon 41v ja ainakin lääkäri tammikuussa sano ettei ala viellä.sulla alkaa vaihevujet
Nii kuulema voi,ei oo aiemmin tullu.Mulle sanoi gyne joskus että ovulaation aikaan voi joskus harvoin tulla myös pikkusen verta.
Ovulaation nurkille sattuvat vähäiset vuodot on ihan tavallisia kyllä mutta jos alkaa kunnolla niin...no, pitää seurata niiden pituutta ja tuleeko seuraavassakin kierrossa ennen kuin menee lääkäriin.Joo pittää kahtoo alkaako kunnon vuoto vai ei. Ovulaatio oli luultavasti keskiviikona. Mulla kyllä voi olla kipuja vähän ovulaation aikaan,mutta ei vuotoa. Jep
No ei ne nuin alasulla alkaa vaihevujet
Jep,seuraan kyl. Kyllä on niin menkkaoloOvulaation nurkille sattuvat vähäiset vuodot on ihan tavallisia kyllä mutta jos alkaa kunnolla niin...no, pitää seurata niiden pituutta ja tuleeko seuraavassakin kierrossa ennen kuin menee lääkäriin.