No ei sitte todellakaan tartte vahingossakaan nukkuaMie oon nähnyt kun sonnin sarvi oli lävistänyt kiveksen .
No ei sitte todellakaan tartte vahingossakaan nukkuaMie oon nähnyt kun sonnin sarvi oli lävistänyt kiveksen .
No ei sitte todellakaan tartte vahingossakaan nukkua
Höpsis höö nainen ! Sie kirjoitit PIMPPAS ! Niiiiiih niih. Muutkin näki sen ! Äläs yritä yhtään.En kirjottanu, miks mä niin oisin kirjottanu?
Ootas...mä kirjotin että..*etsii*
Nuin!
Pomppas*tarkistaa..*
Ja siis kyseessä minä..siis pomppaamassa...olkhoot
Vitsihän tuo oli mutta jokin lävisti kivespussini joskus.
Piti neuloa pussit uuvestaan kiini
No ihan varmasti! Toihan on ihan kamalaa...mietipä niitä kiputuskia...tai älä mietikään, mä en ainakaan
Lähti mies parka aika kiireellä kirurgin pöydälle leikkuriin .
Mie oon nähnyt kun sonnin sarvi oli lävistänyt kiveksen .
HuiVitsihän tuo oli mutta jokin lävisti kivespussini joskus.
Piti neuloa pussit uuvestaan kiini
Hys hys...tähän aikaan enää nuin kovasti huudeta kun sipistellään vaan...jos sitäkäänHöpsis höö nainen ! Sie kirjoitit PIMPPAS ! Niiiiiih niih. Muutkin näki sen ! Äläs yritä yhtään.
KääkMie oon nähnyt kun sonnin sarvi oli lävistänyt kiveksen .
Ai näin ei saa tehä PIMPPAS ? vaan näin pimppas ?Hys hys...tähän aikaan enää nuin kovasti huudeta kun sipistellään vaan...jos sitäkään
Se on muutes tää hilavitkutin, tässä on joku juttu kun se tekee noin...
*syvä huokaus*Ai näin ei saa tehä PIMPPAS ? vaan näin pimppas ?
Sori sori
Korvamato!!!
Siinä kohtaa ei tiennyt oliko mennyt vain pussista vai mistä. Mes parka meni tosiaan suoraan leikkuriin ja en tiedä mikä oli lopullinen löydös kun olin itse ensiavussa töissä tuolloin. Vaan toivotaan, että kaikki päättyi hyvin .Tarkoitit varmaan kivespussin?
Kauniita unikuvia, nuku hyvin*pus*Hyvää yötä & kauniita unia ! Kohta sänkyyn nukkumaan,eka lukemaan.katso liitettä 4271