Se oli aikanaan ku tekstiilituonti oli kiintiöityä ja lisensoitua ja teepaitojen kiintiö oli täynnä nii tieteskään ei kaupattu teepaitoja vaan vaihdettiin niskalaput ja sanottiin, että nää on satasenttisten leninkejä.On
Tää on tunika nimellä ostettu ja silti näyttää ihan tpaidalta, sellaselta mikä yltää tohon lantiolle ja hiukkapiukkasen yli
Samasta syystä sinullakin on ollut miesten silkkipaita. Kas kun naisten silkkipaitojen kiintiö tuli täyteen niin vaihdetaan napitus vasemmalta oikealle niin ne onkin miesten muita paitoja jonka kiintiössä on hyvin tilaa.
Naisten vaatteita liikkuu maailmalla huomattavasti enemmän kuin miesten vaatteita. Syy ei ole ainoastaan se, että naiset ny vaan on enemmän vaatteiden perään vaan myös se, että vaatteet kansainvälisessä kaupassa on aina naisten vaatteita jos niitä ei erikseen voi tulkita miesten vaatteiksi.
Juu, haasta mulle riitaa mutta muista se, että mä olen se joka olisi saanut porttikiellon stockkalle tutkiessaan naisten alusvaatetarjontaa jos ei olis ollu virkamerkkiä mukana. Totta.