The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Eihän tässä voi tehä mitään. Heti on kaikki paikat märkänä. :eek::cautious:
Mä olin töissä ensimmäisen tunnin aikana ihan valmis ehdottelemaan tai vaikka menemään semmoselle naturistityöpaikalle...vaatteet tuntui olevan aivan epäkelvot ja ylimääröiset:barefoot:...mutta siis sillä edellytyksellä että muilla olis laput silmillä:notworthy:

Muutoin tulis liian kallista työpäivää mulle kun joutusin korvaamaan toisten sokeaksi tulemisia ja loppuelämän tsykologikäyntejä...

• Tykkää
Reactions: Boobabe
Mitääää?*havahtuu puolikoomasta*
Onko sullakin siellä semmonen huijausverme? Kun toi mun toppipaita edelleen hämmentää mua niin..kun ei oo paitaa oikeesti nähnykään vaikka niin luki siinä lippuslappusessa mikä siinä roikkuikin ja päälläkin se kyllä vaikuttaa enempi mekolta:unsure:....

Mä niin nytkyllä sympatiempatiseeraan*halaaruttaa*
On:(
Tää on tunika nimellä ostettu ja silti näyttää ihan tpaidalta, sellaselta mikä yltää tohon lantiolle ja hiukkapiukkasen yli:notworthy:

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä olin töissä ensimmäisen tunnin aikana ihan valmis ehdottelemaan tai vaikka menemään semmoselle naturistityöpaikalle...vaatteet tuntui olevan aivan epäkelvot ja ylimääröiset:barefoot:...mutta siis sillä edellytyksellä että muilla olis laput silmillä:notworthy:

Muutoin tulis liian kallista työpäivää mulle kun joutusin korvaamaan toisten sokeaksi tulemisia ja loppuelämän tsykologikäyntejä...

Mä olen semmoinen raviheppa jolla on laput silmillä. Ei nää kuin eteensä eikä aina ymmärrä näkemäänsä.

Jos vielä joskus näen nakun naisen niin ei siinä tarvita tsykologia vaan unenselittäjää.

Kello on jo vaikka mitä ja hokasin ettei mikään oo taas maistunut :eek:. Kahvia kupillinen, vichyä paljon ja muutama sipsi päivän saldona :notworthy:.

Pakkohan sitä jotain on syödä joten iskin uunivuokaan paprikaa, herkkusieniä, sipulia varsineen, valkosipulia, kanan rintafileitä. Otin kahden desin ruokakerman, sinne sekaan juustoraastetta ja mausteita. Nuo pinnalle vuokaan ja rasiallinen vielä kirsikkatomaatteja päälle. Jos vielä kukkakaalia höyrettelisi. Eiköhän tuo jo alkaisi maistumaan :p.

Ja päivää tupaan (y).

Kello on jo vaikka mitä ja hokasin ettei mikään oo taas maistunut :eek:. Kahvia kupillinen, vichyä paljon ja muutama sipsi päivän saldona :notworthy:.

Pakkohan sitä jotain on syödä joten iskin uunivuokaan paprikaa, herkkusieniä, sipulia varsineen, valkosipulia, kanan rintafileitä. Otin kahden desin ruokakerman, sinne sekaan juustoraastetta ja mausteita. Nuo pinnalle vuokaan ja rasiallinen vielä kirsikkatomaatteja päälle. Jos vielä kukkakaalia höyrettelisi. Eiköhän tuo jo alkaisi maistumaan :p.

Ja päivää tupaan (y).
Hyvältä kuulostaa tuo ruoka, ite söin tänään 2 banaania ja 2 paistettua munaa joiden päälle laitoin juustoa...enkä muuten paistanut munia etes molemmilta puoliltao_Oo_O

Ja päivää tupaan (y).
Mä oon näköjään syöppö ollu :eek::unsure:
Aamulla kahvi & punajuuri-vadelma-mustaherukkasmoothie,lounaalla mustikkasmoothie,kahvi & minttusuklaapatukka & leffaa katsoessa limpparia & kerrosvoileipä.
Kohta salaattia ja kasvispihviä. :eek:o_O

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Miulla ei oo ollut paita märkänä kun en oo mokomaa edes päälle pukenut. Mutta pää on falskannut pahemman kerran :cautious:. Keksin nimittäin siivota kaikki mahdolliset kaapit ja pistää tarpeetonta tavaraa kiertoon. Ei jaksa makoilla eikä ulkonakaan oo kiva olla paahteessa.
Mä en tee mitään. Olen hikoillut heti aamulla aikaisin kun kävelin asemalle. Ja töissä... :notworthy:

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä