The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Siis niinkun kosteustilasta mä vaan yritin kysellä...*sopertaa*:barefoot::barefoot:
"Kosteustilasta"...mun mieleen tuli heti kylppäriremppa:ROFLMAO::cautious:

Oisit vaan sanonu että " ..siis niinku kuin märkä se on..":)
Mutta eihän se silloinkaan nyt lainehdi..toki joku poikkeus takaviistosta vahvistanee sääntöä mutta...otetaanko kuulkaas pirtsakan poreilevaa ja pimppivaista juomaa(y)*tarjoaa karpalonmakuista kivennäisvettä*

"Kosteustilasta"...mun mieleen tuli heti kylppäriremppa:ROFLMAO::cautious:

Oisit vaan sanonu että " ..siis niinku kuin märkä se on..":)
Mutta eihän se silloinkaan nyt lainehdi..toki joku poikkeus takaviistosta vahvistanee sääntöä mutta...otetaanko kuulkaas pirtsakan poreilevaa ja pimppivaista juomaa(y)*tarjoaa karpalonmakuista kivennäisvettä*
Kylppäriremppa hah:LOL:

jjjjaaa haaahhaaa haahhaaa pimppi pongattu!!:ROFLMAO:

Johan oli ampiaisella kokoa:eek:*ufopääkkönen*!! Ainakin tommonen...ainakin kolomesenttinen!!
Mutta niin vain osas mennä ulos kun hätäpäissäni tuuppasin lehdellä sitä vastapalloon just kun kaarteli avonaisen parvekkeen oven kohdalla(y)

Ja sitten piti jo "puuterointihuoneesta" poistaa pitkäsäärinen mr. Lukki ulkotiloihin :)

Luonto tulee lähelle :)

:unsure:...mutkutotanoinnii...ei siihen kyllä niin millään kuulu makkaran palaset eikä homejuusto eikä parsakaali....kun siis sinne puuroon lisätään vähän suolaa :)
Kuuluupas,nää suolaiset puurot on eri asia ku normi aamupalapuurot,niih.
Googlaa suolainen puuro.
Ne voidaan keittää kasvis tai lihaliemeen tai muuhun nesteeseen,maitoon tai kermaan. Maustetaan,lisäksi voi käyttää kasviksia,juustoa tai lihaa,kalaa,kanaa tai makkaraa. Syödään vaikka välipalana tai lounaalla / päivällisellä

Yhteistyössä