The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä en nyt tiiä miten aatella....kun mun mielestä tää kisu on poika, mutta poika sanoi hänen olevan tyttö...kaverit ja sisarukset taas sanovat, että hää on vaan äärettömän söpö...eli vissiin tässä täytyy luottaa ell:n mielipiteeseen ens viikolla ja vasta sitten päättää onks hää Einari (eikka) vai Olga/Lotta/Lola vaiko Doris/Bella/Dobba:cautious:
Kuullostaisi siltä että sateenkaarikisu :)
Ei saa sanoa pojaksi tai tytöksi vaan muun sukupuolen edustajaksi.

Mä en nyt tiiä miten aatella....kun mun mielestä tää kisu on poika, mutta poika sanoi hänen olevan tyttö...kaverit ja sisarukset taas sanovat, että hää on vaan äärettömän söpö...eli vissiin tässä täytyy luottaa ell:n mielipiteeseen ens viikolla ja vasta sitten päättää onks hää Einari (eikka) vai Olga/Lotta/Lola vaiko Doris/Bella:cautious:
Ollaan sensitiivisiä ja on valittava neutraali nimi kuten esim. leikkuri.:barefoot:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta juu, tai kahviaika mulla jälleen jo. Vähän pitäis vielä duunia painaa ja sit alkaa pakkailla. Ja tulipa taas kysymys aiheesta alkeellisessa kämpässä mökkeily. Onkohan siellä kattilaa? Toi halpa trangia-kopio kyl otetaan varuiksi matkaan mutta keitäpä siinä pottuja viidelle. Mahdotonta!

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Hiki & kuuma.
Mie kävin aamupäivällä rahulassa ja prismalla. Kotiin ku pääsi oli taas hikinen ja suihkussa käytävä.

Yhteistyössä