Se sade tuli täältä sinne...aattele sait multa terveisetHyvänenaikanytsentään!!!#
Täällähän sataa nyt vettä ja ropisemalla*pomppii*!!!
Ihunaaihunaaihunaa, kässääksääkään
Se sade tuli täältä sinne...aattele sait multa terveisetHyvänenaikanytsentään!!!#
Täällähän sataa nyt vettä ja ropisemalla*pomppii*!!!
Ihunaaihunaaihunaa, kässääksääkään
en kyllä muuta semmoseen taloon missä on seksitön kamariMinun vai sinun?
määki tykkäsin muuten lukiosta paitsi että meiän luokan tytöt ei oikein huolinu mustaNo eipävissiinkait oo haitannukaan joten
En mäkään tainnu sitä käydä kun se meni höpötellessä ja hekotellessa mutta kivaa siellä oli vaikka sielläkin urpåilin ja olin kuutamolla mun tyylisesti
Mutta niitä maikkoja on oikeesti ikävä, olivat kyllä mahtavia tyyppejä
Ja äikän tunnit niii-in ikimuistoisia
tiijäntiijän...suuntamarintama on jo kohti nurkkista...
Awww*paijaaruttaapörrösemmäksi*Se sade tuli täältä sinne...aattele sait multa terveiset
Juu rymhä rämä, suunta tämä..mä seuraan perässä!tiijäntiijän...suuntamarintama on jo kohti nurkkista...
Mä en ees kehtaa tunnustaa mitä ite näytin tuulettimelle tänäänNäytin tissit tuulettimelle.
pic or didn't happenNäytin tissit tuulettimelle.
Ai sä pyllistit.Mä en ees kehtaa tunnustaa mitä ite näytin tuulettimelle tänään
*laahustaa kisun perässä nurkkaan*
pic or didn't happen
Ai siekin kisun nurkassa tungostaMä en ees kehtaa tunnustaa mitä ite näytin tuulettimelle tänään
*laahustaa kisun perässä nurkkaan*
Voi sen niinkin sanoaAi sä pyllistit.
Ai niinkö mitenkäniinkö?määki tykkäsin muuten lukiosta paitsi että meiän luokan tytöt ei oikein huolinu musta
Onnen toosaNäytin tissit tuulettimelle.
En kysy, sanon vain. Laitoit etumuksen lähelle tuuletinta.Voi sen niinkin sanoa
Elekeekä kyselkö enempää
Ihana!Ai niinkö mitenkäniinkö?
Mun luokalla ja rinnakkaisella oli kyllä niin törkeen hyvää tyyppiä, meillä oli välitunneilla niiin hyviä pitkiä höpinöitä että! Hitsauduttiin omaks jengiks kyllä hyvin
Tosin mä olin se hörhö- no yllätys- joka pulis ihan jokaisen kanssa mutta sitten näitä ihme kuvioita en tajunnu ollenkaan...jälkikäteen monen vuoden päästä kuulin semmosenkin jutun että pojat oli jotain kärhämääkin kehitelleet että kukako muka "nappais" mut* mitähelekuttianytvaan?!*
Jee ei täällä vaan hahhah hahhah hahhah haa!Ukkonen jyrisee
olin kyllä poikossa aika surkea rääpäle että en sinänsä ihmetteleAi niinkö mitenkäniinkö?
Mun luokalla ja rinnakkaisella oli kyllä niin törkeen hyvää tyyppiä, meillä oli välitunneilla niiin hyviä pitkiä höpinöitä että! Hitsauduttiin omaks jengiks kyllä hyvin
Tosin mä olin se hörhö- no yllätys- joka pulis ihan jokaisen kanssa mutta sitten näitä ihme kuvioita en tajunnu ollenkaan...jälkikäteen monen vuoden päästä kuulin semmosenkin jutun että pojat oli jotain kärhämääkin kehitelleet että kukako muka "nappais" mut* mitähelekuttianytvaan?!*
Toi varmaan pätee vaan lapsiperheisiiin. Kävin meinaan makkarissa vilkasemassa ja siel oli tosi hiljaista.kamarissahan sitä, ainaski näin lapsiperheissä
passaa touhuilla missä sattuu...
ou jeeee kiva kun sataa ja ukostaa jeeeeeee pomppii innostaJee ei täällä vaan hahhah hahhah hahhah haa!
Tarkista olkkari tai kylppäri tai keittiö tai vaikkapa takapiha tai auton etu/takapenkki?Toi varmaan pätee vaan lapsiperheisiiin. Kävin meinaan makkarissa vilkasemassa ja siel oli tosi hiljaista.
Tarvii tarkastaa. sit otan viel pari olutta ja tarkastan naapurinkinTarkista olkkari tai kylppäri tai keittiö tai vaikkapa takapiha tai auton etu/takapenkki?
ai sunki torpassa on sellanen viallinen makkari niinkö boobiksellaToi varmaan pätee vaan lapsiperheisiiin. Kävin meinaan makkarissa vilkasemassa ja siel oli tosi hiljaista.