The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Minun vai sinun? :rolleyes:
en kyllä muuta semmoseen taloon missä on seksitön kamari

No eipävissiinkait oo haitannukaan joten(y)
En mäkään tainnu sitä käydä:oops: kun se meni höpötellessä ja hekotellessa mutta kivaa siellä oli vaikka sielläkin urpåilin ja olin kuutamolla mun tyylisesti:)

Mutta niitä maikkoja on oikeesti ikävä:eek:, olivat kyllä mahtavia tyyppejä(y)
Ja äikän tunnit niii-in ikimuistoisia:rolleyes::p
määki tykkäsin muuten lukiosta paitsi että meiän luokan tytöt ei oikein huolinu musta

määki tykkäsin muuten lukiosta paitsi että meiän luokan tytöt ei oikein huolinu musta
Ai niinkö mitenkäniinkö:unsure:?
Mun luokalla ja rinnakkaisella oli kyllä niin törkeen hyvää tyyppiä, meillä oli välitunneilla niiin hyviä pitkiä höpinöitä että! Hitsauduttiin omaks jengiks kyllä hyvin :)
Tosin mä olin se hörhö- no yllätys:D- joka pulis ihan jokaisen kanssa mutta sitten näitä ihme kuvioita en tajunnu ollenkaan:barefoot:...jälkikäteen monen vuoden päästä kuulin semmosenkin jutun että pojat oli jotain kärhämääkin kehitelleet että kukako muka "nappais" mut* mitähelekuttianytvaan?!*:ROFLMAO::LOL::notworthy::barefoot:

Mun luokalla ja rinnakkaisella oli kyllä niin törkeen hyvää tyyppiä, meillä oli välitunneilla niiin hyviä pitkiä höpinöitä että! Hitsauduttiin omaks jengiks kyllä hyvin :)
Tosin mä olin se hörhö- no yllätys:D- joka pulis ihan jokaisen kanssa mutta sitten näitä ihme kuvioita en tajunnu ollenkaan:barefoot:...jälkikäteen monen vuoden päästä kuulin semmosenkin jutun että pojat oli jotain kärhämääkin kehitelleet että kukako muka "nappais" mut* mitähelekuttianytvaan?!*:ROFLMAO::LOL::notworthy::barefoot:
Ihana!
Mulle sanoi joskus joku fiksu ihminen, että kaikkein kauneinta naisessa on se jos hän ei tiedosta olevansa kaunis..mä en ihan vieläkään ymmärrä miten tuo on käytännössä mahollista, kun kai nyt jokainen ittensä tuntee..mutta jotenkin kaunis ajatuksena jo:D

....ja tosta sun viestistä tuli just tuo ajatus mieleen ettet ees ymmärrä miten ihana olet!:love:

• Tykkää
Reactions: Kais
olin kyllä poikossa aika surkea rääpäle että en sinänsä ihmettele

Yhteistyössä