Juhuu!Kuvittelinkohan mä vai jyrähtikö tuolla just...
suolan puutetta, lorrauta hartwallin vichyyn vähän kossua niin ei särje enääAika metka muuten. Mun kinttua alkoi särkeä. Eikä oo kertaakaan särkenyt helteiden aikana. Tarkoittaako tää nyt sit että mulla on jo tai ainakin tulossa jonkinsortin reuma?
Magnesiumin puute ?Aika metka muuten. Mun kinttua alkoi särkeä. Eikä oo kertaakaan särkenyt helteiden aikana. Tarkoittaako tää nyt sit että mulla on jo tai ainakin tulossa jonkinsortin reuma?
Miksi se iskisi vain toiseen jalkaan?Magnesiumin puute ?
Täällä on tullut vettä ihan koko päivän.Toivottavasti alkaa satamaan,saisi vähän viilentyä ilma.
Niin no en tiiä,voisko vaan toinen jalka oireillaMiksi se iskisi vain toiseen jalkaan?
Kyl tää nyt johtuu kelistä. Jollain tavalla.
Täällä jo viilentyikin, mittarissa enää +25, kun kävin maailmanparannuksella esikoisen kanssaToivottavasti alkaa satamaan,saisi vähän viilentyä ilma.
Täällä on vielä + 26. Virkistäisi kunnon vesisade ja ukkonen + lämpötilan laskeminen. Jaksaisi ees jotain tehä. Maailmaa on hyvä parantaa & jutellaTäällä jo viilentyikin, mittarissa enää +25, kun kävin maailmanparannuksella esikoisen kanssa
Tiedä sitten parantuiko se mutta oli kiva huomata että puheyhteys on yhä kunnossa
Voi iskeä vain toiseen jalkaan, magnesiumin puute ehkä yksi mutta ensin luulisi tulla ihan suolan puute joka kans vissiin aiheuttaa samanlaisia oireita.Miksi se iskisi vain toiseen jalkaan?
Mulla toisinaan ihan selkeesti kelien muuttuessa - tai siis näin olen sen asian itelleni tulkannut - särkee tuota koulukiusaajani murtamaa jalkaaMiksi se iskisi vain toiseen jalkaan?
Ei tosiaan jyrähdyksen jyhähdystä!Täällä on satanut ja nyt on +20. Ukkosta ei ole näkynyt.
Haa. Mullakin on teiniajan vamma särkevän kintun polvessa. Oiskohan se osasyy.Mulla toisinaan ihan selkeesti kelien muuttuessa - tai siis näin olen sen asian itelleni tulkannut - särkee tuota koulukiusaajani murtamaa jalkaa
Tosin voihan toki suolojen puutekin saada paikkoja repimään...
EiHaa. Mullakin on teiniajan vamma särkevän kintun polvessa. Oiskohan se osasyy.
??- särkee tuota koulukiusaajani murtamaa jalkaa