Näin viime yönä sellaista unta, että olin amerikassa ja musta naispoliisi pysäytti minut ja laittoi käsiraudat konepelttiä vasten ja laittoi myös patukkaa hanuriini, uni jäi kesken ku heräsin
Oot juonu vaan väärää kahvia.Kahvi on oikeastaan hyvinkin pahanmakuista
Oot juonu vaan väärää kahvia.
En ostais. Oon lukenut kyllä tuosta kakkakahvistaKopi Luwak eli sivettikissankakkakahvi
Sivettikissa ruokailemassa (ei kannata syödä pää alaspäin)
Ehe hee...mä niiiiin osasin odottaa tätä kissan takalistopapukahvipläjäytystä tulevaksi kun manasit tuossa aiemmin poishuonoa kahviaKopi Luwak eli sivettikissankakkakahvi
Sivettikissa ruokailemassa (ei kannata syödä pää alaspäin)
kyllä siellä on painetta ihan riittävästi, normipaine on 1013 ja eteläsuomessa on nyt alimmillaan noin 1008Kyllä tuolla on nihkee ilma
Kävin kirppiksellä ja löysin muutamia juttuja ja kaupassa ja mustissa & mirrissä (ja viime mainitussa meinasin kirjaimellisesti sulaa ja joutua paniikkiin kun se mukava myyjä jatkoi vaan jutusteluja, vaikka mä yritin pikkuhiljaa hiippailla kohti ovea..)
Kyllä kuumuuden kestää, mutta tää nihkee matalapainen ilma on yhtä tuskaa
Ehe hee...mä niiiiin osasin odottaa tätä kissan takalistopapukahvipläjäytystä tulevaksi kun manasit tuossa aiemmin poishuonoa kahvia
Kukas käskee kahvia juomaan? Ei kukaan eli vaihda vaikka teehen tai johonkin muuhun. Näillä keleillä on menny veden lisäksi aika huolella vichyvettä
kyllä siellä on painetta ihan riittävästi, normipaine on 1013 ja eteläsuomessa on nyt alimmillaan noin 1008
että eipä ruikuteta tyhjästä
Makunsa kullakin sano kissa kun pallejaan nuoliJuon kahvia koska tykkään ku se on niin pahanmakuista, yöknam
Makunsa kullakin sano kissa kun pallejaan nuoli
Tiiätkö, mun pitänee tehä itelleni pikkusesti sitä maitoa kahvilla kun meinaan vallan hevoisena olla eli nukahtaa pystyyn
Ruikuti ruikutikyllä siellä on painetta ihan riittävästi, normipaine on 1013 ja eteläsuomessa on nyt alimmillaan noin 1008
että eipä ruikuteta tyhjästä
Sillä on semmoinen tapa, että se ruikuttaa, öö, vähä niin ku aina
!!!???!!!Teen tänään hanpurilaisia
!!!???!!!
Siis niinkukö ihan itekö mukamas omine pikk...öö..kohtuullisen kokoisten kätösteskös kanssako?! Alusta loppuun astiko?
No vih- doin- kin!