The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tarkenee edelleen ja aurinko paistaa:)

Oikeestaan rupee jo himppusesti tylsistyttämään:barefoot:, vois ollaaika pirtsakkaa jos vaikka hiukan ripsottelis vettä ja asteetkin torppais johonkin parinkympin vaiheille... Ja siis satelis lempeen rauhallisesti, kesäisesti,:love: eikä vesihanat kaakkoon vääntämällä voimalla:unsure:

Lupsakkaan rentoo viikonloppuun liukumista sulle:)

Kyllä tuolla on nihkee ilma:eek:
Kävin kirppiksellä ja löysin muutamia juttuja ja kaupassa ja mustissa & mirrissä (ja viime mainitussa meinasin kirjaimellisesti sulaa ja joutua paniikkiin kun se mukava myyjä jatkoi vaan jutusteluja, vaikka mä yritin pikkuhiljaa hiippailla kohti ovea..)
Kyllä kuumuuden kestää, mutta tää nihkee matalapainen ilma on yhtä tuskaa:alien:

Kopi Luwak eli sivettikissankakkakahvi :p

Sivettikissa ruokailemassa (ei kannata syödä pää alaspäin)
Ehe hee:D...mä niiiiin osasin odottaa tätä kissan takalistopapukahvipläjäytystä tulevaksi kun manasit tuossa aiemmin poishuonoa kahvia :geek:

Kukas käskee kahvia juomaan? Ei kukaan eli vaihda vaikka teehen tai johonkin muuhun. Näillä keleillä on menny veden lisäksi aika huolella vichyvettä:)

Kyllä tuolla on nihkee ilma:eek:
Kävin kirppiksellä ja löysin muutamia juttuja ja kaupassa ja mustissa & mirrissä (ja viime mainitussa meinasin kirjaimellisesti sulaa ja joutua paniikkiin kun se mukava myyjä jatkoi vaan jutusteluja, vaikka mä yritin pikkuhiljaa hiippailla kohti ovea..)
Kyllä kuumuuden kestää, mutta tää nihkee matalapainen ilma on yhtä tuskaa:alien:
kyllä siellä on painetta ihan riittävästi, normipaine on 1013 ja eteläsuomessa on nyt alimmillaan noin 1008

että eipä ruikuteta tyhjästä

Juon kahvia koska tykkään ku se on niin pahanmakuista, yöknam :p

Ehe hee:D...mä niiiiin osasin odottaa tätä kissan takalistopapukahvipläjäytystä tulevaksi kun manasit tuossa aiemmin poishuonoa kahvia :geek:

Kukas käskee kahvia juomaan? Ei kukaan eli vaihda vaikka teehen tai johonkin muuhun. Näillä keleillä on menny veden lisäksi aika huolella vichyvettä:)

Yhteistyössä