Kiitos, nam, oli varmaan ihan hirmuisen hyvänmakuinenkin ....Banana split, omatekoinen. Oli veneen mallisessa lasissa ja päällä kermavaahtoa ja rösseliä.
Kiitos, nam, oli varmaan ihan hirmuisen hyvänmakuinenkin ....Banana split, omatekoinen. Oli veneen mallisessa lasissa ja päällä kermavaahtoa ja rösseliä.
Juu, kyllä se maistui. Vyötäröihra kiittää.Kiitos, nam, oli varmaan ihan hirmuisen hyvänmakuinenkin ....
NamskisBanana split, omatekoinen. Oli veneen mallisessa lasissa ja päällä kermavaahtoa ja rösseliä.
Nora Robertsia eikä tuota oikein ahmimiseks voi sanoa, kun muutama pvä sitten muistin koko kirjan olemassaolonMitäs kirjaa oot ahminu?
Oothan muistanu juoda kunnolla ja syödä puputtaakin? Siis jotaki ruokaa...?
Muutoin kuulostaa olosi oivalliselta eli life is good..?
...ihan pikkusen veikkaan ettei se sun aurinkos ollu ihan nii korkeella kun tää mun mutta....
mitä sitte
EnhäKirjoitit vahingossa korva
Eikö ne Nora Robertsin kirjat oo kauhean roiseja?Nora Robertsia eikä tuota oikein ahmimiseks voi sanoa, kun muutama pvä sitten muistin koko kirjan olemassaolon
Aika heikoilla eväillä oon tään ihanan helteen takia ollut...nektariineillä lähinnä mutta tänään tein ihan kunnon ruokaa ja söin peräti annoksen, loput olkoon jääkaapissa ja syön ne huomenna
Auringonvalosta en sano mittää
Eikö ne Nora Robertsin kirjat oo kauhean roiseja?
Pyh ja pah, helteillä pitää syödä sitä mikä vaan maistuuJuu, kyllä se maistui. Vyötäröihra kiittää.
Nami, maistuisi täälläkin. Sori peukku, tätä sivua on vaikea kommentoida.Namskis
Mä söin itetehtyä vanilja-kaaakaojäätelöö kaakaotoffeilla
sitä sitte
Mitä sitte
kumpikin laji menee ikkunaan josta ne on helppo pyytääHalvatun ampiaiset, tunkee sisään ihan väkisten. Täällä on myös paarmoja. Vihaan öttiäisiä
Jep,huippuhyvää onNami, maistuisi täälläkin. Sori peukku, tätä sivua on vaikea kommentoida.
Eeeeeikä meekumpikin laji menee ikkunaan josta ne on helppo pyytää
KalapuikkojaSyönkö pitsaa vai kalapuikkoja?
Mutta nyt suihkuun ja nutulleen
Nuku hyvin, näe kauniita unia. Öitä*pus*
Kauniita unia muruMutta nyt suihkuun ja nutulleen
Nuku hyvin, näe kauniita unia. Öitä*pus*
Pitsaa kalapuikoillaSyönkö pitsaa vai kalapuikkoja?
Kauniita uniaÖitä.