Vieläkin koskee.Joko alkaa helpottaan?
Vieläkin koskee.Joko alkaa helpottaan?
Vieläkin koskee.
Burana on pahasta vatsalle. Ei sitä ihan karkkina kärsiParasetamolia ei saa ottaa paljoa. Se tuhoaa maksan pikaisesti.
Buranaa taas voi napostella kuin karkkia ja se toimii jokseenkin yhtä hyvin.
Niin ja päivää kettinkiin ja TSIH!
Jos sinulla ei olisi miestä tai koiraa niin kosisin oitis.Arvatkaa kuka sai tahtonsa läpi ja selaa nyt koira ilmoituksia eikä valitse laminaatteja lain!
Ei hajuakaan noista mutta maltti on valttia. Etsikää kunnes se oikea koiruli löytyy!Kannattaako ottaa rescue koiraa? Venäjältä. 6kk pentu että ei oo vuosia juossut kadulla/ollut tarhassa. Rokotettu, sirutettu ja madotettu on. Kuulin juttua että rescueilla ois sydänmatoja. En tiedä pitääkö paikkaansa?
Mä oon kuullut tuosta samasta ongelmasta, mutta enemmän kuulema Romaniasta tulleilla koirilla on esiintynyt niitä.Kannattaako ottaa rescue koiraa? Venäjältä. 6kk pentu että ei oo vuosia juossut kadulla/ollut tarhassa. Rokotettu, sirutettu ja madotettu on. Kuulin juttua että rescueilla ois sydänmatoja. En tiedä pitääkö paikkaansa?
Toivottavasti kivut ovat lieventyneetJep, pitää syödä lisää nappeja.
Ei ole.Toivottavasti kivut ovat lieventyneet
Höh,voi hitsi.Ei ole.
Sitä just ajattelin.Höh,voi hitsi.
" Halaa & paijaa "
Pitäiskö siun käyvä lääkärissä ku ei helpota
jaahas, kaitsulassa menkkaränkkäMur mur,täällä ootellaan menkkoja.
Ärsyttää kun monena kk on ollu kierto 24 pv ja nyt on 26 pv. Plääh.
Sen verran välillä juilii että pian alkaa varmasti.
Eipä oikeestaan oo, harvemmin oon vihainen tai äkäinen menkkojen aikaan enkä kiukuttele. Enemmän ehkä herkällä tuulella ,ärsyttää vaan kun on nyt pitempi kierto.jaahas, kaitsulassa menkkaränkkä
Mulla on alkanut tulemaan menkat tiheemmin ja vuotelut kestää pidempään välillä, mutta on onneks niukkaa..rasittavaa.Mulla on vissiin jatkuvasti menkat nykyään.
Kostavat! Kun ensiksi olivat pari vuotta poissa.