Ota kahvia. *ojentaa mukin*Nniiinpä!
Rymyttiin metsässä tunti. Saaliina vihta. Hiki ja uupumus.
Ota kahvia. *ojentaa mukin*Nniiinpä!
Rymyttiin metsässä tunti. Saaliina vihta. Hiki ja uupumus.
AutsNii. Ja jos to chilivoiteella sivelty kinttu tuntui kuumalta auringonpaistettssa niin arvatkaapas, poltteleeko kun se hikosi tunnin Nokian mustassa saappaanvarressa.
Ei enää mökillä sitä tahmaa mihinkään! Etenkin kun muistan jo miltä se tulee tuntumaan saunassa.
Chili on hauskaa syödessä mutta ikävää kakatessa.Auts
Chili on hauskaa syödessä mutta ikävää kakatessa.
Mulle se ei tee mitään.Chili on hauskaa syödessä mutta ikävää kakatessa.
Hmmmm...Nyt tarttis piristävää Aksua.
Chilisi ei ole tarpeksi tulista jos se ei tunnu edes "siellä".Mulle se ei tee mitään.
Ei kun olen tottunut siihen. Olen syönyt sitä viimeiset 20v.Chilisi ei ole tarpeksi tulista jos se ei tunnu edes "siellä".
Noin sanoi ex-vaimonikin mutta ei tarkoittanut chiliä.Ei kun olen tottunut siihen. Olen syönyt sitä viimeiset 20v.
Joo mutta mä puhun chilistä. Tiedän mistä puhun.Noin sanoi ex-vaimonikin mutta ei tarkoittanut chiliä.
Ei tuntunut missään mutta oli tottunut.
Auuh,ei kiva tunneNii. Ja jos to chilivoiteella sivelty kinttu tuntui kuumalta auringonpaistettssa niin arvatkaapas, poltteleeko kun se hikosi tunnin Nokian mustassa saappaanvarressa.
Ei enää mökillä sitä tahmaa mihinkään! Etenkin kun muistan jo miltä se tulee tuntumaan saunassa.
Hae ja tuo mullekin. Ketuttaa..Laatikko olutta kiitos!
Tuoko sen joku ovelleni vai pitääkö tästä itse raahautua kauppaan?
Joko alkaa helpottaan?Saatana mikä hedari ja niskakipu. Toivottavsti burana ja panadol auttaa.
Parasetamolia ei saa ottaa paljoa. Se tuhoaa maksan pikaisesti.Joko alkaa helpottaan?
Lääkityksen takia mä en voi buranaa hirveesti ottaa.Parasetamolia ei saa ottaa paljoa. Se tuhoaa maksan pikaisesti.
Buranaa taas voi napostella kuin karkkia ja se toimii jokseenkin yhtä hyvin.
Niin ja päivää kettinkiin ja TSIH!