"Avaruutta" ja itsestään lentäviä laatikoita ns. "Satelliitteja" ei ole olemassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Avaruutta" tai "ulkoavaruutta" ei ole olemassa, se on pelkkää NASAn tuottamaa fantasiaa ja keinotodellisuutta. "Maapallo" on pelkkää huijausta, maa on todellisuudessa litteä ympyränmuotoinen liikkumaton tasanko, jonka yli kaareutuu taivaankansi ja maanpiirin yläpuolella aurinko, kuu ja tähdet kiertävät ympyrämallisilla kiertoradoillaan. Eikö ole vähän epäilyttävää, ettet voi löytää aitoja kuvia ”satelliiteista”? On ehkä vaikea uskoa, mutta meitä kaikkia on petkutettu. Jos luulet, että näet niitä yötaivaalla, et voi nähdä niitä paljain silmin niin kaukaa. Sillä ”satelliittien” sanotaan olevan noin henkilö-ja linja-auton kokoisia. Ne ovat korkeudella 500-600km, etkä voi nähdä niin kauas. Mitä tahansa nuo liikkuvat pisteet yötaivaalla ovatkaan, ne eivät ole mitään ”avaruudessa kiertäviä satelliitteja”. Tervetuloa satelliittihuijaukseen, taas yksi Nasan vitseistä. Et voi löytää kuvaa satelliitista ilman tietokoneanimaatiota. Vain kasa tietokonegrafiikka piirroksia joka puolella, kun haet kuvaa google haulla ”satelliitti avaruudessa”. "Satelliitit" ovat todellisuudessa vakoilulennokkeja ja säähavaintopallojen tapaisissa kiinni olevia kuvauslaitteita. Sanon, että on absurdia ajatella, että nämä itsestään lentävät laatikot ”kiertäisivät avaruudessa maapalloa”. Sillä olen nähnyt niiden roikkuvan suurista palloista. Jopa google tekee sitä nyt myöskin. Tutkikaa ”Project Loon”. Silloin tällöin ”satelliitti” syöksyy maahan, mutta siitä ei koskaan tiedoteta yleisölle, koska sitten saisit selville miten ne oikeasti toimivat. Ne roikkuvat pallojen varassa eivätkä ”kierrä maapalloa”. Kerran yksi niistä syöksyi maahan Brasiliassa ja pallo oli vielä kiinni siinä. Miten ”satelliitit” voivat olla Thermosfäärissä? Lämpötila siellä on aivan liian kuuma. Miten sellainen välineistö kestää? Miten kummassa ”satelliitit” eivät pala poroksi? Kerronpa sinulle; vain kasa valheita! Ei ole olemassa ”maapalloa kiertäviä satelliitteja”, sillä 99% kommunikaatioyhteyksistä tapahtuu merenalaisten kaapeleiden ja maan päällä olevien linkkimastojen avulla.
GPS-paikannus perustuu myös maanpäälliseen tekniikkaan. Tutki systeemiä nimeltä LORAN, se on armeijan käyttämä paikannustekniikka, joka käyttää maan päällä olevia torneja kohteen sijainnin selvittämiseen. Joko tajuat mstä on kyse? Katsos, Nikola Tesla löysi tavan kommunikoida ilman ”avaruudessa” olevia ”satelliitteja”. Tärkeimpiä ovat maanpäälliset mastot ja tornit, niiden avulla saat ”satelliitti” televisiosi. He ovat kaupallistaneet sen, minkä Tesla tarjosi ilmaiseksi, valheellisen satelliittiteollisuutensa avulla. Arthur C. Clarke oli se joka loihti mielessään aurinkopaneelisiivillä varustetut itsestään lentävät laatikot. Yksi vapaamuurareista hänkin, eikä mikään yllätys. He luovat scifiä ja tekevät rahaa sen avulla. He varastivat Teslan teknologian ja vaativat sinua maksamaan tv-lähetyksistä. Alatteko jo tajuta

Voi petri..

Niin sanottujen ”Satelliittien” väitetään kiertävän ”maapalloa avaruuden” termosfäärissä, jossa on kuulemma +2000C asteen lämpötila. ”Satelliiteissa” käytettävät metallit, kuten alumiini, kulta ja titaani, ovat sulamispisteiltään +660C, +1064C ja +1668C astetta, joten kysymys kuuluukin, kiertääkö tällä ns. ”maapallon kiertoradalla” joitain itsestään lentäviä sulaneita metallimöykkyjä?

Niin sanottujen ”Satelliittien” väitetään kiertävän ”maapalloa avaruuden” termosfäärissä, jossa on kuulemma +2000C asteen lämpötila. ”Satelliiteissa” käytettävät metallit, kuten alumiini, kulta ja titaani, ovat sulamispisteiltään +660C, +1064C ja +1668C astetta, joten kysymys kuuluukin, kiertääkö tällä ns. ”maapallon kiertoradalla” joitain itsestään lentäviä sulaneita metallimöykkyjä?

Ei kun räjähtelevät ämpärisi siellä lentää :D

Pete Paukulta on riisuttu pakkopaita päältä kun se on jatkuvasti täällä itsepetosväitteidensä kanssa

Voimia Petrin omaisille (y)

Tämä litteä tasanko maa on suljettu elinympäristö josta ei voi päästä pois ja ei ole mitään muuta paikkaa minne mennä. Maa on Universiumin keskus. Kaikki Nasan julkaisema materiaali on tietokonegrafiikkaa ja väärennöstä. Jos tarkastelet universiumia, huomaat, että Aurinko, Kuu ja planeetat ovat pyöreitä, joten miksi maa on litteä tasanko? Mistä me tiedämme, että planeetat ja tähdet ovat pyöreitä? Kaukoputken avulla voit nähdä vain litteitä levyjä, kuin kiekkoja. Ainoastaan Nasa näyttää meille tietokoneella tehtyjä kauniita kuvia ns. planeetoista ja tähdistä. ”Jos koripallo on pyöreä, niin miksi ei kenttäkin olisi?” Ihmiset tuhoavat tämän maan ajattelemalla, että se on vain yksi ”planeetta” miljoonien joukossa; ”Olemme löytäneet vastaavia planeettoja joihin mennä tämän tuhouduttua”.Väärin, tämä litteä laaja ympyränmuotoinen tasanko maa on kaikkeus missä elämme.

Ei kun räjähtelevät ämpärisi siellä lentää :D

On olemassa yksi syy miksi Nasa ei koskaan käännä kameraa 360 astetta kuvauksissa ja live-”avaruus” lähetyksissä. TV-studioissa sitä kutsutaan ”neljänneksi seinäksi”, neljäs seinä on kohta mistä Nasan mielikuvitusanimaatiot kuvataan. Jos Nasa kääntäisi kamerat 360 astetta ympäri ”avaruus” lähetyksissä, paljastuisi ympäriltä TV-studio. Katsellessasi näitä kuvia ”maapallosta” kuten ”Sinistä Marmorikuulaa”, joka julkaistiin vuonna 2002 ja zoomatessasi kuvaan kuvankäsittelyohjelmalla, näet missä kohdissa on käytetty leimatoimintoa pilvien monistamiseen kaikkialle kuvaan. Nasan työntekijöitä alkoi laiskottamaan.

Sinua odotetaan meille jo kovasti

https://www.mielenterveysseura.fi/fi

Insinööri W. Winckler julkaisi artikkelin ’Earth Review’ssä koskien maan oletettua kaarevuutta, sanoen;

”Insinöörinä toimiessani monia vuosia näin, että tämä absurdi "Maapallon" kaarevuus on vain sallittu koulu kirjoissa. Kukaan insinööri ei koskaan uneksisi minkäänlaisista kaarevuuksista. Minä olen projektoinut monta mailia rautateitä ja monia kanaaleja ja olettua kaarevuutta ei ole edes ajateltu tai edes sallittu.Jos maa olisi pallo 40000km ympärysmitaltaan kuten Nasa ja ”moderni astronomia” väittää, ympyrä trigonometria osoittaa, että kaikkien vesi pintojen täytyisi kaareutua alaspäin helposti mitattavan 20cm / 1,6 kilometrille kerrottuna etäisyys 2 kertaa.Vaikka pienille veneille tarkoitettu kanaali, sanotaan 48km pitkä, pitää yllä olevan säännön mukaan kaarevuutta olla 183 metriä. Mieti sitä ja sitten anna kunnia insinööreille, että he eivät ole aivan hulluja. Mitään sellaista ei ole sallittua. Me emme ajattele mitään 183 metrin pudotusta 48 kilometrin kanaalia tai rautatietä tehdessämme tai hukkaamalla aikaa yrittäessä laskea ympyrän kaarevuutta”

Laita nyt vielä ne Raamatun jakeet samaan syssyyn, niin voit sitten pitää viikonlopun vapaata täältä. Ja vie AaÄs mukanas, saan siittä näppylöitä!

Joo, minä laitan. Tässä on maailman loppu eli Jeshuan paluu tasanko maan päälle. Ota huomioon, että Jeshuan jalat eivät kosketa maata;

”Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta”, ” ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.”, ”Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.”, ”Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä”, ”Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen ”, ”Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.” - 2. Pietarin kirje 3: 5,6,7,8,9,10 - Raamattu 1933/1938

Insinööri W. Winckler julkaisi artikkelin ’Earth Review’ssä koskien maan oletettua kaarevuutta, sanoen;

”Insinöörinä toimiessani monia vuosia näin, että tämä absurdi "Maapallon" kaarevuus on vain sallittu koulu kirjoissa. Kukaan insinööri ei koskaan uneksisi minkäänlaisista kaarevuuksista. Minä olen projektoinut monta mailia rautateitä ja monia kanaaleja ja olettua kaarevuutta ei ole edes ajateltu tai edes sallittu.Jos maa olisi pallo 40000km ympärysmitaltaan kuten Nasa ja ”moderni astronomia” väittää, ympyrä trigonometria osoittaa, että kaikkien vesi pintojen täytyisi kaareutua alaspäin helposti mitattavan 20cm / 1,6 kilometrille kerrottuna etäisyys 2 kertaa.Vaikka pienille veneille tarkoitettu kanaali, sanotaan 48km pitkä, pitää yllä olevan säännön mukaan kaarevuutta olla 183 metriä. Mieti sitä ja sitten anna kunnia insinööreille, että he eivät ole aivan hulluja. Mitään sellaista ei ole sallittua. Me emme ajattele mitään 183 metrin pudotusta 48 kilometrin kanaalia tai rautatietä tehdessämme tai hukkaamalla aikaa yrittäessä laskea ympyrän kaarevuutta”

Jumalan suhtautuminen tappamiseen.
  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
  • 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
  • Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
  • Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
  • Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
  • Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
  • 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Jumalan suhtautuminen tappamiseen.
  • Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."
  • 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
  • Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."
  • Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
  • Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
  • Jer. 4:8 "Sen tähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois."
  • 2. Sam. 22:7-9 "Ahdistuksessani minä rukoilin Herraa, Jumalaani minä rukoilin; ja hän kuuli minun ääneni temppelistänsä, minun huutoni kohosi hänen korviinsa. Silloin maa huojui ja järisi, taivaan perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä hänen vihansa syttyi. Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä."

Tässä Jumala puhuu jättiläisistä, amalekilaiset olivat jättiläisiä jotka eivät kuuluneet Jumalan suunnitelmaan. Nämä Raamatun jättiläiset olivat langenneiden enkelien (kadotuksen pojat) jälkeläisiä.

Ihminen ei ole itse keksinyt tai löytänyt metallin salaisuuksia ja maan merkkejä, ei tähtitiedettä tai tähtikuvioita, ei auringon merkkejä eikä kuun kiertoa. Ne ovat ihmiselle opetettu. Ketkä ne ihmisille opettivat? Langenneet enkelit, kadotuksen pojat jotka laskeutuivat taivaasta maan päälle. Nämä kadotuksen pojat tuhottiin veden paisumuksessa, mutta heidän henget jäivät elämään. Nykypäivän maailman pahat henget ovat näiden kadotuksen poikien henkiä. Tuomion päivänä myös kadotuksen pojat tuomitaan tekojensa mukaan.

Nämä enkelit katselivat ihmisten tyttäriä maan päällä ja he himoitsivat heitä. Ja heitä oli kaikkiaan 200, jotka laskeutuivat Jaredin päivinä Hermonin vuoren huipulle, ja he kutsuivat sitä Hermonin vuoreksi, koska he olivat vannoneet ja sitoneet itsensä keskinäisillä kirouksilla sen yllä. Ja nämä olivat heidän johtajiensa nimet: Samiazaz, heidän johtajansa, Araklba, Rameel, Kokablel, Tamlel, Ramlel, Danel, Ezeqeel, Baraqijal, Azazel, Armaros, Batarel, Ananel,
Zaqlel, Samsapeel, Satarel, Turel, Jomjael, Sariel. Nämä ovat kymmenien päälliköt.Ja kaikki muut heidän kanssaan ottivat itselleen vaimoja, ja jokainen valitsi itselleen yhden, ja he alkoivat kulkea heidän kanssaan ja saastuttaa itseään heidän kanssaan, ja he opettivat heille kauneutta ja lumouksia, ja juurien leikkaamista, ja tutustuttivat heidät kasveihin. Ja he tulivat raskaiksi, ja synnyttivät lapsia joista kasvoi suuria jättiläisiä, joiden korkeus oli 3000 kyynärää (noin 1,8 kilometriä)

Ja Azazel opetti ihmisiä tekemään miekkoja ja veitsiä, ja kilpiä ja rintakilpiä, ja teki heille tunnetuiksi maan metallit ja niiden työstämisen taidon, ja rannerenkaat ja koristeet, antimonien käytön, silmien kaunistamisen, ja kaikki arvokkaat kivet, ja kaikki väriaineet. Ja nousi paljon jumalattomuutta, ja he tekivät haureutta, ja heidät johdettiin harhaan, ja he turmelivat kaikki tiensä. Semjaza opetti lumouksia ja juurileikkauksia, Armaros lumouksia, Baraqijal tähtitiedettä, Kokabel tähtikuvioita, Ezeqeel tietoa pilvistä, Araqiel maan merkkejä, Shamsiel auringon merkkejä, ja Sariel kuun kiertoa. Azazel on opettanut kaiken mikä ei ole oikeaa maan päällä, ja on paljastanut ikuiset salaisuudet jotka olivat taivaassa, joita ihmiset kovasti halusivat oppia

Voi petri..
Ei Petri Paavolalla tämmöistä hölynpölyä ole. Paavola on uskovana tiukka fundamentalisti mutta ihan järkevä, verrattuna tän ap:n horinoihin.

Ap on niin tiukasti kiinni salaliittoteoreetikoiden kirjoituksissa että ne on hänelle totuus, jonka avulla selittää koko maailma.
Kyllä ap tiedemiehiä kyseenalaistaa osaa, mutta ei rakkaita salaliittoteoreetikoita.

Viimeksi muokattu:
Ei Petri Paavolalla tämmöistä hölynpölyä ole. Paavola on uskovana tiukka fundamentalisti mutta ihan järkevä, verrattuna tän ap:n horinoihin.

Ap on niin tiukasti kiinni salaliittoteoreetikoiden kirjoituksissa että ne on hänelle totuus, jonka avulla selittää koko maailma.
Kyllä ap tiedemiehiä kyseenalaistaa osaa, mutta ei rakkaita salaliittoteoreetikoita.

Yhdysvaltalainen Mathew Boylan, paljasti maalaneensa taiteita ”avaruus”järjestö Nasalle. Niiden oli tarkoitus mm. esittää oikeita avaruuskappaleita, kuten kuita. Hän on myös kertonut, että Nasan nykyisessä logossa on käärmeen punainen kieli

Käärmeen kieli ei ole yhteensattuma, koska logot ovat tarkoin suunniteltu NASAn tahdon mukaan. Mutta miksi käärme on heille niin rakas, että sekä heidän vanha että uusi logo viittaa käärmeeseen? Kyse on ideologiasta eli saatanan palvonnasta.

Käärme on tunnetusti kieroilija. Se valehtelee ja muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi. Nasa toimii juuri niin kuin saatana toimii; muuttaa totuuden valheeksi ja oikean vääräksi! Selvä tapaus, ei epäilystäkään!

NASA tarkoittaa vanhassa hepreankielessä englanniksi ”deceive”. Ja ”deceive” tarkoittaa suomeksi ”johtaa harhaan”, ”huijata” tai ”pettää”. Sana lausutaan ”nasha”, ja siirtokirjoituksen muodot ovat ”nasa” tai ”nasah”. Tätä heprealaista sanaa käytetätään Raamatussa samassa yhteydessä kun käärme pettää Eevaa syömään kiellettyä hedelmää (1.Moos.3:13, RK);

”Silloin Herra Jumala sanoi naiselle: ”Mitä oletkaan tehnyt!” Nainen vastasi: ”Käärme petti minut, ja minä söin.”

Raamattu kertoo Saatanasta, että se on käärme;

”Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi”, ”ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.” - Johanneksen Ilmestys 20:2,3

Saatana (Perkele) on Jeesuksen mukaan murhaaja, ja valheen isä, jossa ei totuutta ole (Joh.8:44).

Nasa otti tämän saatanan symbolin logoonsa ja muutti tasanko maanpiirin pallon muotoon ja alkoi levittää satutarinaa ”avaruudesta”. Petos jatkuu ja ihmiset uskovat tätä mahdollista väkevää eksytystä. Saatanalla ei ole muuta valtaa ihmisiin kuin kutsua heitä. Saatana ei voi pakottaa ihmistä, ihminen tekee itse valintansa.

Jo on idiotismia ollu insinöörilläkin.

Maapallo on niin iso pallo, että kaikki mitä teet, on vatupassissa. Jos joku muurahainen pistettäisiin vaeltamaan vaikka kilometrin ympärysmitaltaan olevaa palloa niin sehän ajattelisi että jes, nyt on tasaista.

Mutta turha sulle on puhua näistä. Olet lukittunut noihin juttuihisi sisälle.
Ainut mikä tehoaa on Jumala, ja rukoilen sun puolesta. Jeesus saa sut vapauttaa.

"8:42 Iesus sanoi heille/ Jos Jumala olis teiden Isen kylle tosin te minua Racastaisit. Sille ette Jumalasta mine wloslexin ia tulin/ Sille/ em mine ole itzesteni tullut waan hen minun lehetti/

8:43 Mixei te tunne minun Puhettani? Sille ettei te woi cwlla minun Puhettani.

8:44 Sijte Iseste Perkelest te oletta/ Ja teiden Isen himot te tadhotta nouta. Hen ombi Miehentappaija alwsta ollut Ja ei pysynyt Totudhes/ Sille ettei henes ole Totutta. Coska hen Walhen puhupi/ nin hen puhu omastans/ Sille ette he' on yxi Walechtelia/ ia sen saman Ise.

8:45 Mutta senteden ette mine sanon teille Totudhen/ ette te minua wsko.

8:46 Cuca teiste nuchtele minua synnin tedhen? Mutta ios mine nyt sanon teille Totudhen/ mixei te vsko minua?

8:47 Joca Jumalasta ombi/ se cwle Jumalan sanat/ Senteden ette te cwle/ sille ettei te Jumalasta ole.

8:48 Nin wastasit Juttat/ ia sanoit henelle/ Emmekö me oikein sano/ Ette sine olet yxi Samaritanus/ ia sinulla on Perkele?

8:49 Iesus wastasi/ ia sanoi/ Ei minulla ole Perkele/ Waan mine cunnioitzen minun Iseni/ ia te häueisett minua.

8:50 En mine etzi oman Cunniani ielkin/ ombi yxi ioca site kysy ia domitze.

8:51 Totisest totisest sano' mine teille/ Se quin minun Sanani kätke/ ei henen pide Colemata näkemen ijancaikisest.

8:52 Nin Juttat sanoit henelle/ Nyt me ymmersim ette sinulla on Perkele. Abraham on collut/ ia Prophetat/ ia sine sanot/ Se ioca kätke minun Sanani/ ei pide henen maistaman Colemat ijancaikisesta.

8:53 Olecos swrembi quin Abraham meiden Isen/ ioca coollut on? ia Prophetat ouat colleet. Mixi sine itzes teet?

8:54 Iesus wastasi/ Jos mine itzeni cunnioitzen/ nin minun cunnian ei miten ole/ Minun Isen ombi se ioca minun cunnioitze/ Jonga te sanotta teiden Jumalan oleuan/ ia ette te hende tunne/ Mutta mine henen tunnen/

8:55 Ja ios mine sanoisin ettei mine hende tu'disi/ nin mine olisin Walechtelia/ quin teki. Mutta mine tunne' hene'/ ia kätken henen Sanans.

8:56 Abraham teiden Isen iloitzi/ ette hene' piti näkeme' minun peiueni/ hen näki sen/ ia ihastui.

8:57 Nin sanoit Jutat henelle/ Etpä sine wiele ole wijsikymende aijastaica wanha/ ia sine olet nähnyt Abrahamin?

8:58 Sanoi Iesus heille/ Totisest totisest sanon mine teille/ Ennenquin Abraham olican/ olen mine.

8:59 Nin he sis poimit kiui laskettaxens hende. Mutta Iesus lymyi/ ia wlosmeni Templist.

Niin he siis poimit kiwiä laskettaaksensa häntä. Mutta Jesus lymysi/ ja ulos meni templistä."

Jo on idiotismia ollu insinöörilläkin.

Maapallo on niin iso pallo, että kaikki mitä teet, on vatupassissa. Jos joku muurahainen pistettäisiin vaeltamaan vaikka kilometrin ympärysmitaltaan olevaa palloa niin sehän ajattelisi että jes, nyt on tasaista.

Mutta turha sulle on puhua näistä. Olet lukittunut noihin juttuihisi sisälle.
Ainut mikä tehoaa on Jumala, ja rukoilen sun puolesta. Jeesus saa sut vapauttaa.

Lentoaika välillä Helsinki – New York on 9 tuntia, välimatkan ollessa 6700km, tämä siis nyt tasanko paikallaan pysyvässä maassa mikä on totta ja todellisesta elämää. Jos maa olisi pallo joka pyörii oman akselinsa ympäri itään 1600km/h niinkuin ”moderni astronomia” meille väittää, niin sitten matkustajalentokone joka lentää tyypillisellä nopeudella 800km/h, lentoaika Helsingistä New Yorkiin tulisi olla 3 tuntia, koska koneen nopeuteen tulee lisätä ”maapallon” pyörimisnopeus. New York pyörisi kaiken aikaa lentokonetta vastaan. 6700Km / 2400km/h = 2,8 tuntia noin 3 tuntia. Mutta toisaalta, se olisi parempi matkustaa helikopterilla Helsingistä New Yorkiin, yksinkertaisesti leijumalla Suomenlahden/Viron alueen yllä ja odottaa, että New York pyörisi helikopterin alapuolelle nopeudella 1600km/h. Tällä tavoin helikopterilla leijumalla ”matkustusaika” olisi 4 tuntia. Tämän lisäksi helikopterin tulisi laskeutua kentälle joka kiitää ohi nopeudella 1600km/h. Samoin matkustajalentokoneiden tulisi laskeutua ”maapallolle” lentokentille, joita on moneen eri suuntaan, jotka kiitävät nopeudella 1600km/h.

Jahas ja täälläkin FE- teoreetikot vaativat pikkasen pätevämpää matematiikkaa ! Ja Arto Lauriltahan sitä tulee: * * * No NIIN, nyt alkaa löytymään jo asiallisempaakin. Sovittelevampaa otetta FE asiaan. En minäkään toki riitele riitelyn vuoksi. Mutta ydinfysiikan ammattilaisena, minua yksinkertaisesti sieppaa. Että Obaman kaltainen Kenian Satanisti panee miljoonat kieltämään fysiikan lainalaisuudet! - Kerroit, että vetovoima tulee kiihtyvästä maailman liikkeestä. Ei VOI tulla! Koska pallomallissa sen pyöriessä edessä kilo painaisi paljon enemmän, kuin takana, näin EI ole! Gravitaatio on käytännössä sama sähköinen kenttävoima. Joka vetää vaikka kampaan kiinni hiuksiasi. + ja - , eli protoni ja elektroni vetävät toisiaan sähköisellä kenttävoimalla erinapaisuudella. Tämä vetovoima vaan kertautuu atomien isommissa vuorovaikutusmassoissa. Jos kuumennat vaikka tinaa, huomaat miten KAIKKI aineet vetävät toisiaan kaikkialta puoleensa pallon muotoon. Niin kun vaikka vesipisarakin tekee. Sula maapallokin muodosti pallon mallin. Samoin sen pinnalla liikkuva vesi. Kaikki aine pyrkii aina massan keskipisteeseen, tiiviimmät toki enemmän. - Päiväntasaajan pituus on noin 40 000km. Tämä on siis sen FE teoreetikkojen kuvun halkaisija. Korkein lentokoneen saavuttama lakikorkeus on noin 35km. Tämä siis on mitattavan ILMAKEHÄN arkisempi korkeus. Johon FE- teoreetikot nojaa. Eli 20 000km* 20 00km* 3,14= 1 256 000 000km2 on FE teoreetikkojen keksimän läpyskän pinta-ala MITATTUNA! Tästä voidaan alkaa laskemaan 30km kupolin ilman tilavuus ja sitä TILAA. Johon FE ahtaa ihan KAIKKI! Myös Taivaan joukkojen asuinalueet. Kuin Itsensä Jumalan taivaankannen rajallisen litramäärä. EN laske sitä tähän puolipallon kaavasta. Koska EN halua rienata mitanneeni itse Jumalan asuinsijojen mittoja, vastoin Raamatun varoituksia! Mutta FE teoreetikot voivat sen "mielestään tehdä!"- Kallio painaa noin 2.5-3 kertaa enemmän, kuin vesi. FE teoreetikkojen mielestä maan paksuus on litteänä vaikka luokkaa 1000km. Jonka päälle kaartuu alkumeri. Jos alkumeren paksuus noudattaa vaikka läpyskän leveyttä. Sen on oltava minimissäänkin luokkaa 100 000km syvä. Eli maan PINTAAN vetää vetovoima 3000km vesipinnan voimalla. Mutta MUTTA! Ihmistä taivaan kanteen vetääkin, lasketaanpa: 100 000km/ 3000km= 33 KERTAA SUUREMPI MASSA! Eli mallissanne ihmiset suorastaan MURSKAUTUISIVATKIN 30 km päässä odottavaan lasikuvun pintoihin! - 10m Vettä tuottaa 1 ilmakehän paineen. Joten alkumeressä olisi oltava KÄSITTÄMÄTÖN 10 000 000 ilmakehän paine! Tällaisissa mittasuhteissa riittää prässiä, niin kupolinne kestävyyksiin, kun seuraavaankin. Auringon säde on VAIN 700 000km . Vedessä oleva happi painaa 15 kertaa enemmän, kuin Auringon vety, atomin tasolla. Pelkistettynä auringossa oleva vedyn paine saadaan. 700 000/15= 46 000km vettä. Alkaako kilisemään? Eli alkumeren PAINE ON TUPLASTI SE MITÄ VAADITAAN VEDEN +15 000 000C VEDYN SPONTTAANIIN FISSIOPALOON!. . .

• Tykkää
Reactions: Kokardi65
Ja JOS ja ketä alkoi aiheet kiinnostamaan ja ydinsalaisuudetkin. Niin Arto Lauri ja Yotubea KEHIIN! Alansa 30y ammattiosaajalta löytYY!

Jos olet aito Arto Lauri, niin näytä tämän ketjun aloitus teksti "satelliitteja ei ole olemassa" seuraavassa videossa minkä teet. Vaikka et usko liikkumattomaan tasanko maahan, niin siitä huolimatta olet huippu jätkä! Rohkea mies olet kun kerrot totuuden ydinvoimateollisuudesta. Herramme Yahushua Hamashiach sinua siunatkoon ja suojelkoot.

Katso Arto, minä voin kumota "pyörivän maapallon" milloin tahansa;

"Luonnollinen veden ominaisuus on löytää matalin kohta ja pysyä tasaisena/paikallaan. Veden/järven/meren pinta ei koskaan kaareudu, ei koskaan. Jos maa olisi iso pallo, kallellaan, heiluva ja liikkuisi läpi äärettömän avaruuden, niin silloin paikallaan olevia tai tasaisia vesi pintoja ei olisi olemassa. Mutta koska maa on todella laaja litteä liikkumaton pinta, niin tämä olennainen fyysinen ominaisuus nesteillä löytää matalinkohta ja pysyä tasaisena/paikallaan on yhtenäinen oman kokemuksen ja maalaisjärjen kanssa. Joet juoksevat aina alaspäin kohti merenpintaa löytämällä helpoimman reitin, pohjoiseen, etelään, itään, länteen ja muihin ilmansuuntiin maanpäällä samanaikaisesti. Jos maa olisi pyörivä pallo, niin silloin monien jokien pitäisi juosta ylämäkeen joka on mahdotonta, esimerkiksi Mississippi, sen 4800 km matkalla veden pitäisi juosta ylämäkeen 28 kilometriä ennenkuin se saavuttaisi Meksikon lahden."

Tosiaan, kuten jo tässä viikolla totesin, tämä palsta vaikuttaa nyt olevan jonkinlainen avohoitopotilaiden kesäleiri.

Mielen pahoittaminen johtuu kuulijan itsekkäästä ylimielisyydestä, minä kuvasta, kuuroudesta totuudelle ja Jumalan sanalle. ”Tieteen” tekijät, valhetietoon, tähän maailmaan ja ”Maapalloon” uskovat silloin pilkkaavat ”vääräksi profeetaksi” tällaista henkilöä, joka kuulemma ”loukkaa lähimmäistä ja Jeesusta Kristusta”, kun pahoittaa toisten mielen puhumalla totuutta. Fantasia- ja satumaailmassa elävät haluavat kuulla vain yleisesti hyväksyttyä totuutta ja mukavia tarinoita, mutta eivät tunne Jumalan sanaa ja totuutta. Raamattu ja historia opettavat selvästi, että lähes aina enemmistössä oleva yleinen mielipide on väärässä.

Mielen pahoittaminen johtuu kuulijan itsekkäästä ylimielisyydestä, minä kuvasta, kuuroudesta totuudelle ja Jumalan sanalle. ”Tieteen” tekijät, valhetietoon, tähän maailmaan ja ”Maapalloon” uskovat silloin pilkkaavat ”vääräksi profeetaksi” tällaista henkilöä, joka kuulemma ”loukkaa lähimmäistä ja Jeesusta Kristusta”, kun pahoittaa toisten mielen puhumalla totuutta. Fantasia- ja satumaailmassa elävät haluavat kuulla vain yleisesti hyväksyttyä totuutta ja mukavia tarinoita, mutta eivät tunne Jumalan sanaa ja totuutta. Raamattu ja historia opettavat selvästi, että lähes aina enemmistössä oleva yleinen mielipide on väärässä.

Teet paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä. Ollaksesi uskottava näihin asioihin olisi syytä kiinnittää huomiota.

Yhteistyössä