Jeeii! Useampikin paikka oli auki, toimitus venyy kyllä puoli kymmeneen asti mutta entäs sit. Mulle katkarapuja, valkosipulia ja smetanaa.
No mutta nyt tuli hymy
Jokin mystinen ihme varmaan...Jaa se yksi ketju poistettiin. Mut mua ei bannattu.
Mitähän siinä tapahtui?
Jaa se yksi ketju poistettiin. Mut mua ei bannattu.
Mitähän siinä tapahtui?
Varmaan joku vahinkoviisausJaa se yksi ketju poistettiin. Mut mua ei bannattu.
Mitähän siinä tapahtui?
Niin, huomenna rapuloissaan katuvat ja tekaisevat oman version harmaina tilalle.Varmaan joku vahinkoviisaus
Joo aika ahistava on.The Handsmaid's Tale sarja, luin tuon kirjana ja nyt kattelen sarjana ..kirja oli todella ahdistava ja sarja on vähintään yhtä ahdistava..mutta suosittelen katsomaan.
Tiiätkö..nuin kun laitoit niin en toisaalta ihmettelis ollenkaan kaikkien kummallisuuksien tiimoiltaNiin, huomenna rapuloissaan katuvat ja tekaisevat oman version harmaina tilalle.
Mulla on monta kertaa käynyt mielessä, että senkö takia niitä ketjuja niin nihkeesti halutaan poistaa ja kiusaamisiin puuttua...Tiiätkö..nuin kun laitoit niin en toisaalta ihmettelis ollenkaan kaikkien kummallisuuksien tiimoilta
NiimpäMulla on monta kertaa käynyt mielessä, että senkö takia niitä ketjuja niin nihkeesti halutaan poistaa ja kiusaamisiin puuttua...
Tätä mä kanssa ihmettelen sananvapautta mainostavassa maassa ei tällaisesta saisi puhua..kaikki pitäs vaan hyväksyä mukisematta.Aika paljon sallitaan ja annetaan surutta mennä läpi. Mutta tämmösestähän ei saa puhua. Mutta ei voi olla ihmettelemättäkään.
On ihan päivänselvää mihin tuommoinen johtaa.Tätä mä kanssa ihmettelen sananvapautta mainostavassa maassa ei tällaisesta saisi puhua..kaikki pitäs vaan hyväksyä mukisematta.
Juuh,modeja ei saa arvostella kiusaamisen sallimisesta eikä kyseenalaistaa heidän arvoja. Äkkiä poistuu sellaiset viestit/ kyselyt.Tätä mä kanssa ihmettelen sananvapautta mainostavassa maassa ei tällaisesta saisi puhua..kaikki pitäs vaan hyväksyä mukisematta.
Näin oon itekin aatellu tilanteen ehkä olevan. Hyvä että jotain sentäs tapahtuu mutta...mä oon jo niin täynnä tommosta ihme päänaukomista ja mollaamista kun siihen törmää ketjussa kuin ketjussa. Menee maku. Enkä voi kyllä tajuta sitäkään että on niin paljon kirjottelijoita jotka aivan selvästi vain haluavat härkkiä ja näkevätkin sen jonain viihdearvona.Mä luulen yhä että moderointi on täällä vapaaehtoisin voimin toteutettu (niinkuin oli aiemmin ainakin) ja siksi ketjut poistuvat vain ajoittain.
Näin oon itekin aatellu tilanteen ehkä olevan. Hyvä että jotain sentäs tapahtuu mutta...mä oon jo niin täynnä tommosta ihme päänaukomista ja mollaamista kun siihen törmää ketjussa kuin ketjussa. Menee maku. Enkä voi kyllä tajuta sitäkään että on niin paljon kirjottelijoita jotka aivan selvästi vain haluavat härkkiä ja näkevätkin sen jonain viihdearvona.
Mutta se siitä.
Jokos saitte sapuskat?
Mä käsitin heidän puheistaan että moden joka heillä työskentelee pitäs olla ihan ammattilainen tai ammattitaitoinen (en muista kumpaa sanaa käytti) eli itte käsitin, että sais palkkaa siitä hommastaan?Mä luulen yhä että moderointi on täällä vapaaehtoisin voimin toteutettu (niinkuin oli aiemmin ainakin) ja siksi ketjut poistuvat vain ajoittain.