The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Seuraa ilmoitusluontoinen asiantynkä.

Nythän on niin että.

Asiallisen informatiivisen keskustelun jälkeen tultiin siihen lopputulokseen että tämän vuoden juhannus on tässä.

Elimiesaanheittääaivotnarikkaanjamuutamakspäiväkslaittaahukkaantyömaanavaimetasiatjamuutmietinnätjavaihtaavermeethulmuhelmaanjaantaapehkonollapörröllään!!!! Ymmärräksie tajjuutkossie että se on pidennetty viikonloppuvapaajuhannus nyt(y):):love:!!

Melkein tekis mieli luurinkin hävittää mutta olkoonnyt tuossa missä on...ei varmasti muutoinkaan mene kauaa kun jo kouhotan ja vöyhötän sen hävittämistä:D

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Mitä sulta leikataan? Luulis sairaalassa olevan sopivat vaatteet?
Hermopinne ranteesta. Päällä pittää olla edestä avattava paita kun siihen käteen tulee iso / paksu side. Jos päällä kotiin mennessä pitkähihainen tiukka pään yli vedettävä paita ,niin ei sitä saa pois päältä. Sisäkengät pitäis olla mukana

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Sää tarttet kylmän suihkun:sneaky:
Niinniin ja tiiätkö mitä että mäpä otankin ihan viimoseks aina semmosen viileänkylmän suihkuolemisen(y). Ja justäskettäin olin lukevinani että semmonen ois todettu oikein höpöä tekeväksikin kun se edistää aineenvaihduntaa ja jopa synnyttää ruskeeta rasvaa ja viilenkylmän suihkun jäljiltä oot pirteempi ja energisempi! Ni! Ettäs tiijät nyt sinäkin pörinäpirkko semmosen jutun:)!

Seuraa ilmoitusluontoinen asiantynkä.

Nythän on niin että.

Asiallisen informatiivisen keskustelun jälkeen tultiin siihen lopputulokseen että tämän vuoden juhannus on tässä.

Elimiesaanheittääaivotnarikkaanjamuutamakspäiväkslaittaahukkaantyömaanavaimetasiatjamuutmietinnätjavaihtaavermeethulmuhelmaanjaantaapehkonollapörröllään!!!! Ymmärräksie tajjuutkossie että se on pidennetty viikonloppuvapaajuhannus nyt(y):):love:!!

Melkein tekis mieli luurinkin hävittää mutta olkoonnyt tuossa missä on...ei varmasti muutoinkaan mene kauaa kun jo kouhotan ja vöyhötän sen hävittämistä:D
Do dii ja nyt kannat kattoon ja bailaamaan!!

Niinniin ja tiiätkö mitä että mäpä otankin ihan viimoseks aina semmosen viileänkylmän suihkuolemisen(y). Ja justäskettäin olin lukevinani että semmonen ois todettu oikein höpöä tekeväksikin kun se edistää aineenvaihduntaa ja jopa synnyttää ruskeeta rasvaa ja viilenkylmän suihkun jäljiltä oot pirteempi ja energisempi! Ni! Ettäs tiijät nyt sinäkin pörinäpirkko semmosen jutun:)!
Mä en ikikikinä pystyis olemaan _kylmässä_ suihkussa:D
Joskus loppui lämmin vesi kesken ja kiirehin niin, että sain sentään vielä haaleanviileähköä vettä lopuks mutten mitään todella kylmää onneks:eek:

Muutoinhan tuo kylällä käynti menikin sitten pitkin reisiä:notworthy:

Kaupan parkkipaikalla meinas jostain iskeentyä pienet uliuliulit kun jokaikinen peräkärrytraktoriyhdistelmäpaketti oli keksiny siihen aikaan rytkäyttämään pitkinpoikinvinoon parkkeeraten eli sumppu ja ahtaus ja mä ja reino*huokaus*. Mutta - mun onneksi ja toisen häviöks olin salamana tyrkkäämässä reinoa parkkiin kun huomasin yhden semmosesta nenuni alta poistumaan.

Naapuripitäjäläisetkin kaikki kaupassa kun kaikki viis kassaa käytössä. Ja joku nyrjähdys ehti käydä kuuppasessa kunhuomasin liukuhihnalle lappaavani mansikoiden lisäksi pari purkkia kermaakin:oops:...entiiäkukalievatkaavispaa:barefoot:...

Mutta.
Pirskahtelevaisenkuplivaiset jäi:unsure:. Kukas käskee olemaan jumalanseläntakana missä aikuistenliike on kiinni??!!! Eli - mä sitten kuplistelen puhaltelemalla pillillä pirkahtelevuutta vesilasiin(y)

Uskoisin sen tosin olevan tähän pääkköseen aivan riittävää surinaa(y)

Yhteistyössä