mää asuin muuten nuorramiessä aivan hotelli Pasilan naapurissaEi.
Seuraavat kolme yötä testataan Hotelli Pasilan (S-ryhmä) sänkyjä ja aamiaista.
mää asuin muuten nuorramiessä aivan hotelli Pasilan naapurissaEi.
Seuraavat kolme yötä testataan Hotelli Pasilan (S-ryhmä) sänkyjä ja aamiaista.
Mullakin on maitoa kahvilla!*hihkuu*
Mulla loppui kahvi ja nyt mietin miten elämä jatkuu tästä eteenpäin
paljon paremmin.Mulla loppui kahvi ja nyt mietin miten elämä jatkuu tästä eteenpäin
Pitäs vissiin lopettaa keittäminen kokonaan
Eläs nyt kun mulla on sellanen iso pannukin vielä mihin mahtuu paljon kahviapaljon paremmin.
Paljonko joit? Älä juo liikaa.Mulla loppui kahvi ja nyt mietin miten elämä jatkuu tästä eteenpäin
Pitäs vissiin keittää lisää
Liikaa?Paljonko joit? Älä juo liikaa.
Heii kamoon kamuu...Kerta Ellulle tuon heitit niin tiiät jo että...pannullinen tai kaksi pitää sopivan pienessä pörinässäPaljonko joit? Älä juo liikaa.
Juuri näin..jostain syystä kaikki eivät sitä pärinää ymmärrä*mulkoilee päätöntä ja Boobsia pien nenu ylhäällä* hymphHeii kamoon kamuu...Kerta Ellulle tuon heitit niin tiiät jo että...pannullinen tai kaksi pitää sopivan pienessä pörinässä
Puoli litraa?!Liikaa?
Vasta yhden mukillisen (puoli litraa) join
Kyllä mä sulle pörinät näytän. *tökkii sormella kylkeen*Heii kamoon kamuu...Kerta Ellulle tuon heitit niin tiiät jo että...pannullinen tai kaksi pitää sopivan pienessä pörinässä
Nii..Puoli litraa?!
Apua jo pelkkä ajatus moisesta kutkuttaa nauruhermojaKyllä mä sulle pörinät näytän. *tökkii sormella kylkeen*
Mä olen tökkinyt ja kutitellut erästä. Niin ja hän sen aloittaa.Apua jo pelkkä ajatus moisesta kutkuttaa nauruhermoja
Eeeeekäköku*väistelee pomppienkiemurrellen tökkimissormea*...kyllä mä tiiä miltä ja minkäkö näköset pörinäiset on muttako nyt olikin kyse Ellusen käynnistyskahviannoksestaKyllä mä sulle pörinät näytän. *tökkii sormella kylkeen*