Päättömän syyHirveetä ruuan väärinkäyttöä
Päättömän syyHirveetä ruuan väärinkäyttöä
ei mul oo nakkifetissiäkato nyt päätön mitä teit, yllytit tuota nakkifetissiä
jaa ei vai?ei mul oo nakkifetissiä
Shh on sulla...mutta kaikki on hyvin *halaa ryttyyn*ei mul oo nakkifetissiä
Ei se sutsukin vika oo vaan bambinperkeleenonko se nyt mentävä myymään sutsuki pois etti mene jäseniä paskaks.
Aha.Päättömän syy
Emmää tiiä, mä olen toivotellut tänään kun kerta muutkin...matkin toisiaMillonkakokään sitä juhannusta pitääsaa oikein virallisestiko toivotella?
Tänään? Huomenna?
Mitähähtäh?
Ei kait tuolla mitään väliä oo, toivottelee jussia pitkin jussiaEmmää tiiä, mä olen toivotellut tänään kun kerta muutkin...matkin toisia
Minua saa heittää nakeilla!Hirveetä ruuan väärinkäyttöä
No jos ei sulla suentassua sielläpä oo kaverina...Minua saa heittää nakeilla!
Takaan, että eivät mene hukkaan.
ei toi oo mun kuva !jaa ei vai?
no ilmankos. mä ammun ne syksyllä valmiiks niin ei tarvii pyörällä tappaa kesällä.Ei se sutsukin vika oo vaan bambinperkeleen
awwShh on sulla...mutta kaikki on hyvin *halaa ryttyyn*
Täälläpäin on kauheesti peuroja ja bambeja, käyvät ihmisten piuhoillakin jo ettimässä syötävääno ilmankos. mä ammun ne syksyllä valmiiks niin ei tarvii pyörällä tappaa kesällä.
Joo * nyökyttää päätä *Aha.
Auts,halausKaton yhtä jo lopetettua sarjaa ja säikähin niin paljon äsken, että nielasin kahvit väärään kurkkuun ja tuli pää kipeeks
Kai ne vois tappaa ihan vaan ampumalla eikä pamputtamallaTäälläpäin on kauheesti peuroja ja bambeja, käyvät ihmisten piuhoillakin jo ettimässä syötävää
Tuu vaan pamputtaan niitä kuoliaaks...ainakin ne isommat yksilöt
ei onnistu toisten pihoilla.Täälläpäin on kauheesti peuroja ja bambeja, käyvät ihmisten piuhoillakin jo ettimässä syötävää
Tuu vaan ampuaan niitä kuoliaaks...ainakin ne isommat yksilöt
Hymph...kattelen toisella silmällä tuota sarjaa ja kirjotan miten sattuuKai ne vois tappaa ihan vaan ampumalla eikä pamputtamalla
No emmä nyt sitä meinaakaan...vaan tuolla metikössä mistä ne tuleeei onnistu toisten pihoilla.