matkit mua
Minkäs mä sille voin että sulla on yhtä hyvä maku kuin mullakin
matkit mua
on teillä ongelmat
Minkäs mä sille voin että sulla on yhtä hyvä perse kuin mullakin
Nöyp, se että meillä molemmilla on absolutely fabulous taputuksen- ja katseenkestävä pepanderi ei ole meille ongelma vaan ympäristölle. Pikkuongelma vois olla se että mitenkäköhänkään meille molemmille riittää nää nektariinit...kun nää on niin hyviäon teillä ongelmat
Kauniita unia toffolaanPyykki vielä kuivumaan ja nukumaan, öitä.
Mä mietin tuota viimeks eilen illallaHei, lähtisköhän nektariini muuten kasvamaan jos sen siemenen tökkäsis multaan?*hekumoi omasta nektariinipuusta*
ei auta ku kokeillaHei, lähtisköhän nektariini muuten kasvamaan jos sen siemenen tökkäsis multaan?*hekumoi omasta nektariinipuusta*
Kauniita uniaPyykki vielä kuivumaan ja nukumaan, öitä.
Viisaita sanojaei auta ku kokeilla
apyä mä niin haluan nähä kun sieltä kommaa jneViisaita sanoja
Tosin mun kokemuksen rinta-ääni kotihortonomina sanoo että etsänytsäviitsisitsää..olla kerrankin ja vihdoinkin..oikeesti kaukana ja pois siltä strömssöö, täältä tullaan/ här ska vi komma- alueelta...
Kuule, ihan on iisi juttu.apyä mä niin haluan nähä kun sieltä kommaa jne
Ach so....mää epäilen että "häär ska ja komma" ei tapahu puutarhassa vaan kamarissa
Minä köökökshen tuoksuisenaSuihkun kautta vaniljantuoksuisena unille!
Sulle hyyveli yyteleitä ja kauniita unia*pus*
heippa, yhäkkö nypläät pitsiä?No mutta heipä hei
Ei minusta enää muuhun ole. Pistin sutsukin ja koiven samalla kertaa rusinaksi ja vaihdoin ajopelin väliaikaisesti pyörätuoliinheippa, yhäkkö nypläät piytsiä?
pyörätuoli ja rollaattori onki meiän ikäsille justiinsakki soppelit kulkuvälineetEi minusta enää muuhun ole. Pistin sutsukin ja koiven samalla kertaa rusinaksi ja vaihdoin ajopelin väliaikaisesti pyörätuoliin
Niin o. Ainoa miinus että meitin mökki ei oo varsinaisesti esteetön joten oon kuukauden käynyt tyttären hermoille kaapuntilaiskojissa.pyörätuoli ja rollaattori onki meiän ikäsille justiinsakki soppelit kulkuvälineet