Mä olen himoinnut viime aikoina tosi paljon nektariinejaMä nyt mikään Karvisen mahan omistaja oo...omppu on passeli rouskuteltava tähän kohtaan
Ja huomenna oon skarpimpi syömisteni kanssa
Mä olen himoinnut viime aikoina tosi paljon nektariinejaMä nyt mikään Karvisen mahan omistaja oo...omppu on passeli rouskuteltava tähän kohtaan
Ja huomenna oon skarpimpi syömisteni kanssa
Btw, Heinrich Severloh oli se konekivääriampuja joka videossakin suolasi jenkit jo maihinnousualuksiin. Hän tappoi tai haavoitti 2000 - 2500 jenkkiä maihinnousun aikana.Tässä vielä toinen hyvä josta tehty hieno videoki koska no kun biisi on niin hyvä.
Nykymetallicasta ei löydy yhden yhtä hyvää biisiä.
Die Todfeinde von Omaha BeachBtw, Heinrich Severloh oli se konekivääriampuja joka videossakin suolasi jenkit jo maihinnousualuksiin. Hän tappoi tai haavoitti 2000 - 2500 jenkkiä maihinnousun aikana.
Osanottoni ja voimia*lämmin halaus*Meidän koira sai kohtauksen. Vein sen eläinlääkäriin mutta se oli jo myöhäistä. Hautasimme sen juuri omaan pihaan. Huomenna ois töitä mutta ei tule uni. Tulee vain itku. Vilma oli 13-vuotias. Sain sen 10kk iässä. En vaan käsitä että se on nyt poissa.
Lämmin osanottoMeidän koira sai kohtauksen. Vein sen eläinlääkäriin mutta se oli jo myöhäistä. Hautasimme sen juuri omaan pihaan. Huomenna ois töitä mutta ei tule uni. Tulee vain itku. Vilma oli 13-vuotias. Sain sen 10kk iässä. En vaan käsitä että se on nyt poissa.
JaksamistaEn sitten nukkunut lainkaan yöllä. Töihin iltavuoroon.
Tuttu tunne ja samanlaisesta syystä...seuraava yö meni valvoessa ja itkiessä elämän epäreiluutta kun koira kuoli..varsinkin sillon valvoin, kun piti edellinen koira lopettaa, koska sairastui nuorena ja sen takia munuaiset petti.En sitten nukkunut lainkaan yöllä. Töihin iltavuoroon.
Hui, mulla sekois varmaan pää sellasessa huoneistossa!Mä en tajua, miten ihmiset kykenevät elämään näissä pullotaloissa. Lämmintä on plus kakskytkahdeksan eikä ikkunoita saa auki.
Saa ja kannattaa.Kai tästä nyt oikeasti saa vaatia hyvitystä? Eiks?
Kivan viileää?Päivää Kävin lekurilla. Matkalla kotio päin. Kivan viileää ja t-paidalla pärjää ulkona.
Ei ole kuuma.Kivan viileää?
Tänne jäätyy
Ei niinEi ole kuuma.