Jep ja horisen taas höpöjäni..siis 3 vuotta sitten esitetty sarja...100 Code, ihan uus sarja...kolmas jakso menossa.
Jep ja horisen taas höpöjäni..siis 3 vuotta sitten esitetty sarja...100 Code, ihan uus sarja...kolmas jakso menossa.
onko siinä hyvännäkösiä emäntiä ja tarpeetonta väkivaltaa?Eiku juu joo mähän katoin ton tässä hiljattain areenalta.
Siinä oli se kroatialainen gangstaperhe.
100 Code, ihan uus sarja...kolmas jakso menossa.
Sarjamurhaaja/jia ja se yks tyyppi joka näytteli Taru sormusten Herrassa hobittia.onko siinä hyvännäkösiä emäntiä ja tarpeetonta väkivaltaa?
eli ihan höpösarjaSarjamurhaaja/jia ja se yks tyyppi joka näytteli Taru sormusten Herrassa hobittia.
eli ihan höpösarja
Halauksia & tsemppiä.Huomenta
Ihan Töttörööröö ololla lähen täällä liikenteeseen ja toivon parasta tulevaisuuteni suhteen..unen sain viime ''yönä'' vasta n. 4-5 välillä ja nyt on sellanen olo ettei ihan menny niinku ois pitänyt, vaan ei voi mittää.
Ulkonakin näyttää siltä, että se vois vaikka sateen ja jopa ehken ukkosenkin tuonne kehittää, hikinihkee ilma ei kyll ole mutta onppaa muuten jotenkin sellanen tyypillisen Suomalaiskesän olosta taasen että...
..jq minnuu jännittää kuin pientä eläintä!!
No joo...tässä samalla laittaudun lähtöön ja toivon parasta..
Eiks ne tulehu helposti jos poistaa ite?Mun pitää itse poistaa se.
Kiitos, oli varmasti apua!!Halauksia & tsemppiä.
Täällä on peukut & ukkovarpaat pystyssä,että kaikki sujuu hyvin.
HöhPäivää
Kosmetologi ei poistanut luufinniä. Mun pitää itse poistaa se. Ekan kerran kävin tuossa paikassa. Toiste en mene.
Täällä on ollut tosi kaunis ja aurinkoinen ilma, tosin vähän tuulee ja on sellasta puolipilvistä...mutt käsittääkseni ne pahimmat ukkosmyräkät tulee sinne itään, eikä niinkään tänne villiin länteen.Kotona ja jouduin pahimpaan ukkos-rae- sadekuuroon.
Sateenvarjosta huolimatta oon litimärkä sukkia myöten, koskee päähän,niskaan,selkään ja käsiin .
Olo on tälläinenkatso liitettä 3938
Täällä on ollut tosi kaunis ja aurinkoinen ilma, tosin vähän tuulee ja on sellasta puolipilvistä...mutt käsittääkseni ne pahimmat ukkosmyräkät tulee sinne itään, eikä niinkään tänne villiin länteen.
Se on yksi vaan. Käytän desinfiointipyyhettä. Se on silmän alapuolella. Häiritsee näkökenttää ja on ruman näköistä.Eiks ne tulehu helposti jos poistaa ite?
Kiitos, oli varmasti apua!!