Hei yrittäjä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Kenen tekee mieleen välillä lopettaa koko touhuun? :alien: Minulla välillä sellaisia päiviä että mieli tekee! Tänään aamu mulla alkoi jo klo 6, vääntöjä ja kääntöjä heti muiden kanssa, 4 tuntia putkeen puhelimessa selittämässä muille kuinka tehdään ja mitä tehdään. Päivästä toiseen olo että vain lentämällä paikasta toiseen saat yrityksen pitää hyvässä mallissa, mutta aina tulee ongelmia esille :cautious:. Kuinka se yrittäminen voi viedä kaikki sun ajatukset, kesällä vapaata ei tuu olemaan, lomista saa vain unelmoida :ROFLMAO:. Mutta silti joka aamu itselle sanon että kyllä mä jaksan ja jaksan ja vielä jona päivänä saan kaikki toimimaan niin että jää myös itselle aika, mutta välillä menen Kelan sivulle ja alan laskea paljonko saan jos jään kotiin, sitten nauran itselle sekä omille ajatuksille ja lähden tekemään työt! Kuinka voi olla välillä niin kaksisuuntaista, rakastan olla yrittäjänä ja välillä inhoan kaiken, verot, mätkyt, palautukset, tuönteko, työntekijät, yhteistyökumppanit, kirjanpito, kuitit, laskut, laskujen lähettäminen, välillä pakko periä nekin, yhteistyökumppanin kanssa ajaamine paikasta toiseen, kiiiiiire joka suuntaan, muista pakko miljoona asiaa ja muista lukea kalenterin, lista on loputon. Jotkut sanovat yrittäminen on yksinkertaista, toudellakin :X3: välillä kun ajaan ohi ja katson joku pariskunta lenkkeilee alan miettimään mistä hemmetistä ihmisillä on aika :LOL: sitten ahhh tuskin ne ovat yrittäjijät reps! T. 3kk taas tehnyt putkeen töitä ettei aika aina ollut edes pestä hampaita, niin kai pikkasen voi ituttaa. Mutta nyt klo 11 lähtien otan vapaata kai huomenna taas yrittäminen alkaa maistumaan:ROFLMAO::poop:!

Kenen tekee mieleen välillä lopettaa koko touhuun? :alien: Minulla välillä sellaisia päiviä että mieli tekee! Tänään aamu mulla alkoi jo klo 6, vääntöjä ja kääntöjä heti muiden kanssa, 4 tuntia putkeen puhelimessa selittämässä muille kuinka tehdään ja mitä tehdään. Päivästä toiseen olo että vain lentämällä paikasta toiseen saat yrityksen pitää hyvässä mallissa, mutta aina tulee ongelmia esille :cautious:. Kuinka se yrittäminen voi viedä kaikki sun ajatukset, kesällä vapaata ei tuu olemaan, lomista saa vain unelmoida :ROFLMAO:. Mutta silti joka aamu itselle sanon että kyllä mä jaksan ja jaksan ja vielä jona päivänä saan kaikki toimimaan niin että jää myös itselle aika, mutta välillä menen Kelan sivulle ja alan laskea paljonko saan jos jään kotiin, sitten nauran itselle sekä omille ajatuksille ja lähden tekemään työt! Kuinka voi olla välillä niin kaksisuuntaista, rakastan olla yrittäjänä ja välillä inhoan kaiken, verot, mätkyt, palautukset, tuönteko, työntekijät, yhteistyökumppanit, kirjanpito, kuitit, laskut, laskujen lähettäminen, välillä pakko periä nekin, yhteistyökumppanin kanssa ajaamine paikasta toiseen, kiiiiiire joka suuntaan, muista pakko miljoona asiaa ja muista lukea kalenterin, lista on loputon. Jotkut sanovat yrittäminen on yksinkertaista, toudellakin :X3: välillä kun ajaan ohi ja katson joku pariskunta lenkkeilee alan miettimään mistä hemmetistä ihmisillä on aika :LOL: sitten ahhh tuskin ne ovat yrittäjijät reps! T. 3kk taas tehnyt putkeen töitä ettei aika aina ollut edes pestä hampaita, niin kai pikkasen voi ituttaa. Mutta nyt klo 11 lähtien otan vapaata kai huomenna taas yrittäminen alkaa maistumaan:ROFLMAO::poop:!
Moikka;
Yrittäjänä jo aika pitkään olleena, myönnän et välillä tulee ”noita päiviä”!
Ja toisaalta taas.., omassa hommassa parasta just on;
EriTempoiset päivät, ja oma
vapaus ☀️
Töitä kyllä on painettava, a lot
Jaksamista & organisointia...

Tuollaista se on, ei tarvii mennä huvipuiston vuoristorataan. Pitäis otattaa ittestään klooni, että sais kaiken tehtyä, ja vaikka kolmaskin niin sais välillä pitää vapaatakin:ROFLMAO:
Mulla kans työntäyteinen kesä. Semmonen ala, että tammi-helmikuu on helpompaa, silloin hoidetaan kaikki rästikotityöt, lasten lääkärit, hammaslääkärit, lähetetään uudenvuodenkortit kun taas joulukortit jäi laittamatta...

Elämä on valintoja. Kuulostaa hullun hommalta, toivottavasti käteenjäävä tienesti on sitten työmäärän mukainen. Itse arvostan vapaa-aikaani ja hyvinvointiani niin että haluan tehdä työn vastapainoksi muutakin, eli just esim. harrastaa liikuntaa ja puutarhanhoitoa ja matkustelua. Siksi olen hankkinut ammatin jossa voin olla sellaisessa työssä että koneen kiinni laitettuani työpäivän jälkeen ja lomilla minun ei tarvitse ajatella työtä vaan voin keskittyä perheeseen ja harrastuksiin.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Onhan se hankalaa selittää muille asioita kun ei osaa kunnolla suomen kieltä ja muut eivät sitten ymmärrä. siihen kuluu monta tuntia turhaan. Kannattaa mennä kielikouluun.

no miten toi delegointi on sujunut.Onko työntekijöillä esimiestä joka vois kertoa muille mitä tehdään,niin ei itse tarvitsisi sitten siihen puuttua.Vai onko yritys niin pieni että sen voi itsekkin hoitaa.Olisiko yrityksessä sopivaa henkilöä joka voisi olla esimieshommaan pätevä ja halukas.

Jos jollakin on niin paljon aikaa, kuten ap:lla, kirjoittaa kolmen metrin aloitus yrittäjän fiiliksestä, niin sitten se on sitä: "Paljon melua tyhjästä".

Yrittäjän päivä on yleensäkin 24/7-duunia, mutta sitä työtä tehdään innolla, se on harrastus ja työ -yhdessä ja yrittäjällä on "Passion" omanlaiseen tekemiseen veressä :) .
Jokaisen yrittäjän elämässä on onnistumisia ja epäonnistumisia, kuten jokaisen ihmisen elämässä, mutta yrittäjän elämässä aamusta voi tulla huono uutinen, mutta saman päivän mittaan saapuu sitten pari hyvää. Jokainen päivä on mahdollisuuksia täynnä.

Yhteistyössä