♪♪ MUSAA MUSAA ENEMMÄN MUSAA ♪♪

vierailija
Miten niin.... et osaa siis lukea vastaustani viestiisi... "ovat ihan minua ja minun mieleistäni"
Ja miten ihmeessä voit ottaa kantaa musiikkijuttuihini, jos et ole edes niitä kuunnellut. Hyvä homma, että kuuntelet avautuu sinunkin kapeakatseinen korvasi uusille jutuille.
Totta kai minä voin ottaa niihin kantaa, lapsi hyvä, koska olen kuullut monet niistä jo aiemmin. Mutta edelleen minua ihmetyttää tuo palava vimmasi laittaa tänne linkkejä, joita et edes itse samnaa aikaan vaivaudu kuuntelemaan. Jos ne eivät ole oman aikasi arvoisia, niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi niitä kuunnella? Mietipä tätä juttua hetki ennen kuin vastaat.
 
Totta kai minä voin ottaa niihin kantaa, lapsi hyvä, koska olen kuullut monet niistä jo aiemmin. Mutta edelleen minua ihmetyttää tuo palava vimmasi laittaa tänne linkkejä, joita et edes itse samnaa aikaan vaivaudu kuuntelemaan. Jos ne eivät ole oman aikasi arvoisia, niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi niitä kuunnella? Mietipä tätä juttua hetki ennen kuin vastaat.

???
 

voiko tämän nyt siunata sanalla Amen ja pudota polvilleen.
Ehkei tämä ärsytä lapsia, raskautuneita, murrosikäisiä, petettyjä ja jätettyjä tai muuten jotenkin erittäin huonon itsetunnon omaavia palstalaisia
 

Yhteistyössä