Voi luoja mikä ulisija sinä olet, ssssssssssssssssssssssssss. Laitapa nyt sitten muutama linkki sellaista musiikkia, jota sinä oikeasti kuuntelet.
Ja sitten tälläistä... ja joskus klassista muutenkin Vivaldia... selloja, viuluja jne.
Voi luoja mikä ulisija sinä olet, ssssssssssssssssssssssssss. Laitapa nyt sitten muutama linkki sellaista musiikkia, jota sinä oikeasti kuuntelet.
Pakko diggaa taaa biisi on mun kannyssa hyva biisi janna et loysit tan
Ja täll. tällä hetkellä eniten tämän tyyppisestä... ja ihan vapaasti saa vinkata täll. musiikista muutkin.
Kylläpä tuo sssssssssssssssssssssss kuuntelee lasten musiikkia.
Mitä helvettiä tarkoittaa neljä tai kaksi pistettä virkkeen lopussa?
Ja tälll musiikkia löytyi myös,sopiiiko sinun älylliselle tasollesi vai meneekö taas.... ihan ..ohi...
No niinpä tietenkin. Nyt sitten yritetään esittää jotain klassisen musiikin harrastajaa, kun on ensin tuhat linkkiä ihan jotain muuta musiikkia laitettu. Olet naurettava.
Ja sitten tälläistä... ja joskus klassista muutenkin Vivaldia... selloja, viuluja jne.
Sinä Rouva tai Herra Naurettava voi laittaa nyt ihan omia musikkivalintojasi.....No niinpä tietenkin. Nyt sitten yritetään esittää jotain klassisen musiikin harrastajaa, kun on ensin tuhat linkkiä ihan jotain muuta musiikkia laitettu. Olet naurettava.
Niiin.. missä olen yrittänyt esittää klassisen musiikin harrastajaa... minä vain laitan musiikkilinkkejä mistä pidiän ja haluan kuunnella ja nautin...No niinpä tietenkin. Nyt sitten yritetään esittää jotain klassisen musiikin harrastajaa, kun on ensin tuhat linkkiä ihan jotain muuta musiikkia laitettu. Olet naurettava.
Mitä helvettiä tarkoittaa neljä tai kaksi pistettä virkkeen lopussa?
Voi vittu mikä elämäm koululainen...
Eiköhän "ongelma" ole kuitenkin siinä, että sinä kuvittelet vaikuttavasi joltain älyköltä, kun laitat pari linkkiä klassista musiikkia. Valitettavasti kirjoitustaitosi ei ole sitä luokkaa kuin yrität esittää olevasi. Minulla ei edes ole mitään amiksia tai elämäm koululaisia vastaan, mutta kaltaisesi feikit ovat niitä kaikkein naurettavimpia.Niiin.. missä olen yrittänyt esittää klassisen musiikin harrastajaa... minä vain laitan musiikkilinkkejä mistä pidiän ja haluan kuunnella ja nautin...
.. Eiköhän ole ongelma siinä, että sinun ymmärryksesi ei riitä klassisen musiikin suosittamiseen/ymmärtämiseen... vai pitäisikö jos palata sinun omaaan mustaan profiiilisi takaisin?
Eiköhän "ongelma" ole kuitenkin siinä, että sinä kuvittelet vaikuttavasi joltain älyköltä, kun laitat pari linkkiä klassista musiikkia. Valitettavasti kirjoitustaitosi ei ole sitä luokkaa kuin yrität esittää olevasi. Minulla ei edes ole mitään amiksia tai elämäm koululaisia vastaan, mutta kaltaisesi feikit ovat niitä kaikkein naurettavimpia.
se on trolli.On aivan turhaa kysellä trollin mielipidettä.Ei sillä oikeasti ole mitään hajua mistään.Saatikka että sillä olisi mielipidettä yhtään mistään asiasta.ssss haaskaat vaan aikaasi täysin turhaan.Niin.... Miksi olet ollut kovin hiljainen tänään........................
Missä viipyy yhä sinun älykkäät musiikkivalintasi tälle palstalle.. ...odotamme kaikki innolla.... Laitapa sitä Hyvää musiikkiia!
No jaa.. inhoan epäoikeudenmukaisuutta ylipäätään olkoon sitä täällä virtuaali tai reaaliaalimaailmassa. En voi sitä vain hyväksyä missään muodossa,Trolleille ei hyödytä vastailla se on vaan ajan haaskausta.
ymmärrän.Epäoikeudenmukaisuuden vastustamisessa ei ole mitään väärää,mutta tällaisten trollien,vastarannan kiiskien kanssa väittely ei vaan johda toivottuun tulokseen koskaan.Voithan toki yrittää jos vaan et pahoita mieltäsi hänen sanoistaan.Mutta voin silti jo etukäteen kertoa että tuskin saat häntä koskaan arvostamaan itseäsi,saatikka sitä että hän olisi kannssasi samaa mieltä mistään asiasta.No jaa.. inhoan epäoikeudenmukaisuutta ylipäätään olkoon sitä täällä virtuaali tai reaaliaalimaailmassa. En voi sitä vain hyväksyä missään muodossa,