Onnea plussanneille!
Keskiviikon verikokeissa hcg oli enää 52 eli toivottavasti ensi viikon labra ois sit vika tätä seurantaa ja hcg ois vihdoin alle 5. Menkatkin taitaa olla menossa juuri
Kroppa kyl viel ihan sekasin KU:n jäljiltä. Edelliset menkat alko kolme viikkoo aiemmin kun nyt, eli viimesin "kierto" oli 21päivää. Mut toisaalta kun hcg:tä vielä on kropassa niin ei tostakaan nyt mitään voi päätellä. Ärsyttävää epätietoisuutta oman kropan toiminnasta
No eiköhän se tästä tasotu
Kahden viikon päästä lauantaina päättyy ehkäisypakkokin
Ovis on yleensä ollu mulla kp 16-18, plussakierrossa tosin muutaman päivän myöhemmin bongasin lämmöistä eli kp 22. Saa nähdä mitä, että koska nyt tulee ovis kun tuo hcg ensin laskis nollille. Ainakin tän ekan kierron KU:n jälkeen aioin tikuttaa ovista, että vähän pääsee kartalle kierrosta. Jos ensi keskiviikon labroissa hcg on jo alle 5 niin siitä varmaan viikon päästä aloitan tikuttelun
Macakapseleitakin tilasin ja pitäisi alkaa niitä syömään, mutta koska...?
Ja geleetäkin minulla on. Kannattaakohan niitä syödä samaan aikaan? Lisäksi kauhee arsenaali vitamiineja
Metotteksaattipiikki tosiaan tyhjentää foolihappo varastot niin nyt oon sitten tankannu foolihappoa urakalla, lisäksi b+c-vitamiinia joka sisältää myös rautaa, raskausvitamiineja oon myös syönyt (kerkesin ostaan plussauksen jälkeen ja niitä oon jatkanut), d-vitamiinia myös syön.
Mun ajatukset on iiiiihan sekasin tän vauvajutun osalta. Viime loppu vuodesta ja nyt alku vuodesta oli kamala vauvakuume ja tammikuussa lopetin pillerit, maaliskuussa yk2:sta plussa joka meni kesken ja joka oli sittenkin kohdunulkoinen (huomattiin kk km:n toteemisen jälkeen
) ja edelleen siis kroppaa palautellaan siitä. Nyt en enää tiedä, että haluanko/uskallanko haluta vauvaa. Tai haluan, mutta pelottaa. Tää KU kokemus on ollut niin kamala henkisesti ja fyysisesti, että pistäny koko pään ihan sekasin vauvahaaveiden osalta
Välillä ajatus uuden raskauden yrityksestä ahdistaa ja välillä taas ei jaksaisi odottaa, että pääsisi yrittään uutta...
No ehkä tääkin tästä menee kun kroppa ja hormonit tasottuu