Voi @miniminimini onnea!! Kovasti tarrasukkia matkaan mulla kakkosen raskaudessa alkoi vuotamaan/tuhruttamaan rv 7-8 ja olin varma et menee kesken, nyt hän on pian 5-vuotias. Kokemuksesi varmasti kummittelee taustalla mutta kolmas peräkkäinen km on tietääkseni suhteellisen harvinaista ymmärtääkseni digi näyttää 2-3 viikkoa kun dpo on 14-21, riippuen kiinnittymisen ajankohdasta.
Onnittelut @Katie89 , ei näytä viivanpaikalta!
@Önnö toivottavasti vuoto pysyykin poissa!
@Wintersun kovasti tsemppiä täältä! <3
Plussatuulta @MinimiiS ja kaikille muillekin tietysti!
On: aamusta iski huono olo kauhee kuumotus ja tuskan hiki, pelkäämpä et tuo helle vaan tekee.. eilen oli niin järkky päänsärky et jouduin töistä lähtemään kesken kotiin, edes migreenilääke ei auttanut. Lämpökäyrä on mielenkiintoinen.. toissapäivänä olin varma et menkat alkaa kun lämpö romahti mut nyt vaan nousee
Onnittelut @Katie89 , ei näytä viivanpaikalta!
@Önnö toivottavasti vuoto pysyykin poissa!
@Wintersun kovasti tsemppiä täältä! <3
Plussatuulta @MinimiiS ja kaikille muillekin tietysti!
On: aamusta iski huono olo kauhee kuumotus ja tuskan hiki, pelkäämpä et tuo helle vaan tekee.. eilen oli niin järkky päänsärky et jouduin töistä lähtemään kesken kotiin, edes migreenilääke ei auttanut. Lämpökäyrä on mielenkiintoinen.. toissapäivänä olin varma et menkat alkaa kun lämpö romahti mut nyt vaan nousee
Attachments
-
191,5 KB Luettu: 6