@Toiveikas89 Sulla on kyllä hyvän kuuloisia oireita! Toivottavasti testi näyttää lauantaina plussaa
Ensi kierrossa aion kanssa ottaa rennommin ja testailen vasta jos menkat jää tulematta. Nyt oli niin jännää, kun pääsi piinailemaan ekaa kertaa kolmeen kuukauteen
@talvilintu En testannut eilen, alkoi olla sen verran menkkaolot, että sieltä ne taas tulee
Sulla tuo vuoto kuulostaa kyllä lupaavalta! Olettaisin, että on kiinnittymisvuotoa
@MannaL Tsemppiä piinailuun! Olen ihan samaa mieltä. En ainakaan itse osaa tulkita ovistesteistä, että joko se on saman vahvuinen. CB olisi kätevä jos ei olisi niin kamalan kallis.
@Lilje Samanlaiset tuntemukset täällä! Olen tällä hetkellä määräaikaisessa työsuhteessa, mutta etsin vakipaikkaa miehen paikkakunnalta. Koen myös huonoa omaatuntoa, sillä vakipaikka helpottaisi työhön palaamista mammalomalta, mutta tunnollisena työntekijänä suren työnantajan tilannetta
Tuntuu huijaamiselta mennä työhaastatteluun -> "minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on" -> "no, aattelin tässä jäädä mahdollisimman pian mammalomalle"
Tosin eihän sitä ikinä tiedä kauanko tässä projektissa menee tai saako sitä omaa nyyttiä koskaan.
Täällä menkkaolot voimistui sittenkin eilen ja aamu alkoi tuhrulla. Eli pikkuhiljaa kohti uutta kiertoa. Seuraavan oviksen aikaan olen lomalla ja tiiviisti miehessä kiinni
Saa nähdä miten korkealta sitä tipahtaa, jos siitä ei tärppiä saada. Olen koko kevään odottanut tätä tulevaa kiertoa
Ehkä täytyy sitten miettiä, etten olisikaan halunnut olla heinäkuun kesälomamatkalla pieniin päin tai jotain...