The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Kotona taas. Hautausmaalla oli ihanan rauhallista kävellä & katsella.

Lidlissä kävin kotimatkalla ja oli pakko ostaa ihana äitienpäiväkukkalajitelma itselle vaikka en äiti ole.
Siinä on pieni verenpisara ja pari muuta ihanaa kukkaa eikä maksanut kuin alle 12€

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Pähkinämama
Ja nyt tulee taas sellainen huono-mutsi fiilis kun lukee noita teidän kokkauksia. Ite tyydyin syömään matkalla kotiin hesen hampurilaisen pahimpaan nälkään typyn torkkuessa takapenkillä.
Lääkäri seikkailut aina kestää tuntikausia, ja sit on kääntymässä nälkään kun pääsee kotimatkalle :cautious:

Mut mä oon niin ylppis typystä kun pissanäyte saatiin hienosti pottapurkkiin, ja verikokeita me ei yhtään tapeltu tai itketty. Hupsuteltiin vaan. Ultrassa ei ollut kauheen kivaa kun täti käytti jääkylmää geeliä, mut silti kiltisti pysyttiin paikallaan vaiks ehkä ihan pieni kiukkuitku saattoi pari kertaa tirahtaa kuuluville. Lääkäri-setä kun oli niin tylsä, et ehkä vähän murmutettiin vesipullolle ja sätättiin sitä vettä joka paikkaan :barefoot:

Ai nii.
Aikanaan annoin kahden koivun kasvaa ja sanoin vaimolle, että ne on meidän puut.
Viimeksi käydessäni hän oli kaatanut niistä toisen.

Jos mua tahtoo kuolemani jälkeen muistaa niin saa käydä kusemassa kannolle.

Mutta mansikat! Tänä vuonna ennen juhannusta mummoni ja kummisetäni haudalla kasvaa mansikka!
Se niinku kuuluu siihen.
Kiitos ideasta kuka lienetkin.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mä en lattaudu mitenkään koskaan. Se on wash&go. Pitkää tukkaa ei tarvi laittaa mitenkään. En jaksa käyttää meikkiä.
Kyll mää ainakin vaatteet laitan...ja hiukset koitan ees jotenkuten suoremmaks saada kun ärsyttävästi alan muistuttamaan metsänpeikkoa (taas opistolla sanottiin tänään, kun nauroin jollekin jutulle, että ''sä näytät ihan pieneltä peikolta ton tukkas kanssa''....kyllä loppu nauru lyhyeen...hetkeks...:cautious: ) heti kun vähänkin tuulee tai on kostee ilma.

Huomenia!

Lupaavat käsittämtääömän ihanaa keliä seuraavaksi kymmeneksi päiväksi. Ja mulle kelpaisi nyt se sateenropsaus kun allergialääkkeet eivät riitä mihinkään ja nokka senko valuu ja silmiä kutittaa. :(
Mä kerroin tänään opistolla muuten niistä teijjen merikotkista yhelle opiskelija naiselle, juteltiin linnuista ja merestä! Sori, emmä voi mitään kun se mielikuva siitä paikasta vaan elää mielessä nyt!:love::oops:

• Tykkää
Reactions: 0oo0
Jos noi muutamat tyypit heitettäis palstalta pellolle niin tää palsta näyttäis semmoiselta johon uskaltaa kirjoittaa.

Miks helvetissä meidän piti lähteä karkuun avoimelta puolelta muutaman perseilijän vuoksi?
Kyse ei oo uskaltamisesta, kyllä mä uskallan kirjottaa...kyse on ehkä enemmänkin siitä haluaako jatkuvasti kuulla haukkumista, kun sitä lajia saa ihan tarpeeks kuulla irl:n meistä monet.

• Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä