The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Itekkin Heräsin äsken uudelleen,nukuin ehkä puolen tunnin torkut.
Harmi kun on nätti keli eikä pääse mihinkään :(;)
Mielummin oisin ollu töissäkin.

Pähkinämama
Kais, ota juoma mukaan ja pihalle/parvekkeelle auringosta nauttimaan. Kohenee olo ja mieli :)

Jos voisin, lähettäisin teille kaikille tuon pikkuisen hymyn ja kikatuksen päivän piristykseksi :LOL:
Ei ole olemassa sellaista ketutusta jota se ei parantaisi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Kais, ota juoma mukaan ja pihalle/parvekkeelle auringosta nauttimaan. Kohenee olo ja mieli :)

Jos voisin, lähettäisin teille kaikille tuon pikkuisen hymyn ja kikatuksen päivän piristykseksi :LOL:
Ei ole olemassa sellaista ketutusta jota se ei parantaisi.
Joo voisi kyllä tehdä vaikka jääteetä ja mennä terassille juomaan. :)

Pikkuisten kikatus on kyllä sellaista että saa kenettahansa piristymään & nauramaan

Kyllä meni tunteisiin eilen se psykologian rojektityö mutta sain kuitenki tehtyä.
En kuitenkaan laittanut mihinkään ''kirja'' muotoon, eli askarrellu mtn kansia ym härpäkkeitä, jos ei kelpaa tuollaisenaan niin sanon opettajalle vaan tään:
ja kävelen luokasta ulos.:cautious:
Et sitten o lukenu Lassi&Leevi-sarjakuvia?
"Kiinnittäkää huomionne siihen, että esitelmässäni on ammattimaiset muovikannet!"

• Tykkää
Reactions: Elena777
Itku mikä paita tuli laitettua. Kaula-aukko on venynyt vanunut. Vanha paita. Tissivako näkyy. :cautious:
Mullakin oli tänään vähän ronskisti näyttävä aukko kaulassa...tai siis puserossa...mutta toisaalta taas oli kyllä niin aurinkoinen ilmakin, että otin vaan aurinkoa sitten aina kun suinkin ulos pääsi.
Puserona tuosta omastani kyllä tykkään.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Höpöhöpö, mä en ainakaan oo yhtään vaikee vaan todella kiltti!
Meinasin taas kirjottaa, että helppo, mutta ei sekään mitenkään hyvältä oikein kuulosta.:oops:
Tää on ratkaisematon ikuisuusongelma pienessä päässäni.
Hittojako mä tekisin helpolla naisella? Ei semmoinen osaa pitää minua kurissa ja rouvan nuhteessa.
Semmoiset jotka osais on sit vaikeita.

Tänään ratkaisin ongelman laittamalla ruoaksi pekonilla terästettyä hernekeittoa ja sihauttamalla yhden (aika monta) oluen.
Mihin sitä vaikeeta naista edes kaipaa?

Mut kiltteys on aina iso plussa. Ilkeään tuhlattu aika on tuhlattua aikaa.

Yhteistyössä