Minä taas lepyn liiankin äkkiä ja alan jopa itteeni syyttelemään (No en kyllä syytä tuosta asiasta mistä aamummalla kirjotin!)...Mä olen yleensä liian väsynyt ollakseni raivostunut.
Minä taas lepyn liiankin äkkiä ja alan jopa itteeni syyttelemään (No en kyllä syytä tuosta asiasta mistä aamummalla kirjotin!)...Mä olen yleensä liian väsynyt ollakseni raivostunut.
Mä en halunnut oksentaa. Riitti jo vessassa ravaaminen.Kuka lähetti mulle aamulla aikaisin oksupoksun ? Häh kuka ?
Neljältä heräsin mittailemaan sokruja ja seuraavan kerran vähän yli 5. Oli huono olo ja hiki ja vähän oksensinkin.
Nyt koskee päähän ja on edelleen huono olo ja vatsassa outo tunne
Mä suhtaudun asioihin siten, että jos herätessä maailma on perseellään niin en ole niin vaikututusvaltainen, että se voisi mitenkään olla minun vikani.Minä taas lepyn liiankin äkkiä ja alan jopa itteeni syyttelemään (No en kyllä syytä tuosta asiasta mistä aamummalla kirjotin!)...
Hyvä ruoka, parempi mieli.Mä käyn kohta soittaa naapurin ovikelloa hakeakseni ton lapsiparan syömään ja leikkimään. Raukka parka on huutanut koko aamun. Viimeisestä neljästä tunnista ollut noin 30 min yhteensä hiljaa. pakko alkaa harkitsemaan lasun tekemistä.
Eikös se laki muuttunut jossain vaiheessa niin, että nykyään kai pitäiskin tehä lasu, jos on varma että lapsen henki tai terveys on kotona vaarassa?Mä käyn kohta soittaa naapurin ovikelloa hakeakseni ton lapsiparan syömään ja leikkimään. Raukka parka on huutanut koko aamun. Viimeisestä neljästä tunnista ollut noin 30 min yhteensä hiljaa. pakko alkaa harkitsemaan lasun tekemistä.
juoppo, narkki, tai muuten vaan tyhmä. onhan näitä olemassa vaikka minkälaisia.Millainen vanhempi antaa vajaa 2v taaperon huutaa tuntikausia huomiotta? Tuntuu pahalta pikkasen puolesta.
Mutta onks varma että kyse on heitteillejätöstä?Millainen vanhempi antaa vajaa 2v taaperon huutaa tuntikausia huomiotta? Tuntuu pahalta pikkasen puolesta.
Älä turhaan noin aattele. Mieti se niin että jos oot väärässä, voi perhe saada apua tilanteeseensa ja taas jos olet oikeessa, voit pelastaa yhen lapsen elämän ja kenties jopa auttaa, että hänellä on vähemmän traumaton tulevaisuus.Paska fiilis soittaa, mut paskempi fiilis jättää soittamatta
Juu, kolmas vaihtoehto on että lapsen elämä pilataan huostaanotolla. Kun sossun tädit saavat jotakin päähänsä niin he eivät kuuntele lasta ja vanhempia.Älä turhaan noin aattele. Mieti se niin että jos oot väärässä, voi perhe saada apua tilanteeseensa ja taas jos olet oikeessa, voit pelastaa yhen lapsen elämän ja kenties jopa auttaa, että hänellä on vähemmän traumaton tulevaisuus.
No tuo on kanssa yks mikä on riski, suurena riskinä...mutta käsitin että nyt on kyse pari vuotiaasta lapsesta ja sen ikäiset ei oikein osaa tuntikausia itkee huvinvuoksi.Juu, kolmas vaihtoehto on että lapsen elämä pilataan huostaanotolla. Kun sossun tädit saavat jotakin päähänsä niin he eivät kuuntele lasta ja vanhempia.
Ei tietenkään. Lapsen itkuun on monta syytä.No tuo on kanssa yks mikä on riski, suurena riskinä...mutta käsitin että nyt on kyse pari vuotiaasta lapsesta ja sen ikäiset ei oikein osaa tuntikausia itkee huvinvuoksi.
En usko että ajattelevat noin. Lasuja tehdään myös ulkomaalaistaustaisten lapsista. Ja on myös huostaanotettu.Niinpä. Huolettaa vähän se, et jos soittaa niin se sitten kuitataan sillä et mä vaan oon rastiti naapuri joka kiusallaan ilmoittelee afrikkalaista naapurista. Olis niin paljon helpompi tilanne jos olis normi suomiperhe kyseessä. Silloin niiden kanssa vois asiasta helposti keskustella ja tarjota apua. Mut mulla ei näemmä ole yhteistä kieltä näiden kanssa. Oon meinaan pari kertaa koettanut rapussa ja pihalla kohdatessa koettanut heille jutella.
Niin on, sen vuoksi tätä asiaa nyt mielessäni pallottelenkin. Mutta faktana säilyy, että lapsi huutaa päivittäin, tänään monta tuntia ja itkusta (joka muuten just loppui kun isä alkoi lapselle jutella) kuulee, ettei häntä käydä edes huoneessa katsomassa kovin usein. Äänieristys täällä on surkea, joten kuulen kyllä kun vanhemmat puhuvat keskenään tai lapsille. Yleensä he antavat lapsen itkeä keskeytyksettä illalla 20.30-22.00 toisinaan myöhempäänkin. Ja isä tosiaan tuntuu ottavan enemmän huolehtivan roolin pikkuisen kanssa. Ne illat kun isä ei ole kotona on pahempia.Ei tietenkään. Lapsen itkuun on monta syytä.
Nää, älä mee pois. Ei ollut mitään sanottavaa ja muut ovat häipyneet täältä.sori et Tapion keskustelun valamalla jutunaiheella. Poistun takavasempaan.