Ihana ilma olis ollu lähtee lidliin kävelemään. Mutta joutuu kotiin jäämään nyt
Eilen olin ajatellu että tänään käyn siellä
Entä jos hiukan tuonnempana, iltapäivästä? Tai jos se ei onnistu niin toivottavasti muutoin pääset nauttimaan kivasta päivästäIhana ilma olis ollu lähtee lidliin kävelemään. Mutta joutuu kotiin jäämään nyt
Eilen olin ajatellu että tänään käyn siellä
Jep totta. Muutenkin kurja olo ja sitten vielä harmittaa kun ei pääsekkään ja olis upea keli kävellä.On muuten totta, että sen lisäksi että sairatuminen on olon vuoksi kurjaa niin se, että suunnitelmat menevät uusiksi on ehkä vielä ärsyttävämpää.
No jos tää oksupoksu olo & jäätävä päänsärky jatkuu,niin ei voi lähtee päivälläkään eikä oikein pysty nauttimaan mistäänEntä jos hiukan tuonnempana, iltapäivästä? Tai jos se ei onnistu niin toivottavasti muutoin pääset nauttimaan kivasta päivästä
*halaaruttaan*No jos tää oksupoksu olo & jäätävä päänsärky jatkuu,niin ei voi lähtee päivälläkään eikä oikein pysty nauttimaan mistään
Kiitti*halaaruttaan*
Toivottavasti olis vaan jotain hyvin ohimenevää..koeta jaksella siellä.
Huomenta
Olipa ihana uni, voi yök.
Huomenia ja töttöröö...*haroo pehkoaan ja haukottelee*
Ai semmonen on tulossa ? En mä ees oo huomannuTarkoittaakohan tuo illalla alkava huoltokatko muutoksia sivuston sääntöihin?
Toivottavasti.Tarkoittaakohan tuo illalla alkava huoltokatko muutoksia sivuston sääntöihin?
Se mullakin tuli ensimmäisenä mieleen. Etenkin kun viime aikoina on paljon joutunut tota raportti nappulaa käyttämään.Tarkoittaakohan tuo illalla alkava huoltokatko muutoksia sivuston sääntöihin?
Se mullakin tuli ensimmäisenä mieleen. Etenkin kun viime aikoina on paljon joutunut tota raportti nappulaa käyttämään.
Joo, sehän muuttaisi tän palstan paljon miellyttävämmäksi kaikille käyttääNe saattaa ottaa sulta sen nappulan pois
Toivottavasti tulis kirjautumispakko kaikille.Tarkoittaakohan tuo illalla alkava huoltokatko muutoksia sivuston sääntöihin?
Kelpo navettakissa niin kanahaukasta jäi jäljelle kaks höyhentä ja kynsikäpälä.Veikkaan että ko kunnon kukko niin kissat kiertää ja kiertää kaukaa kukon
Puhut vähän mutta asiaa.Joo, sehän muuttaisi tän palstan paljon miellyttävämmäksi kaikille käyttää
Mä olen yleensä liian väsynyt ollakseni raivostunut.Huomenta x2
Ihanaa kun aurinko paistaa..tällä hetkellä ei oo raivo päällä tai päässä, mutta apaattinen olo...onneks on kahvia.