Taitaa tulla levoton yö. Eli nukkumattia ei näy missään.
Mä valitettavasti nukuin ja toivon etten ois nähnyt mitään unta.Täällä suunnassa ei paljon ollut unia. Ei oikein saanut nukuttua, ja se vähä mitä nukkui oli tosi levotonta. Nyt tuntui kuin ei olis nukkunut ollenkaan
*halaaruttaan*Mä valitettavasti nukuin ja toivon etten ois nähnyt mitään unta.
Sanonpahan vaan että selkäänpuukottajat ovat perseestä ja sinne joutaisivat takasin, pysyvästi!
...ja pysyisivät ees unista poissa raukkikset, kun ei kerran ole rohkeutta pyytää ees anteeks!!
Oi miten ihanaa. Nauttikaapa moisesta luksuksesta kunnollaTäällä typy otti 14h unet joten äippä sai rauhassa juoda ekan pannullinen turisten isännän kanssa
En kanssa oikein uskalla enää sanua mittää, luottopula ainakin tupla ellei jopa triplaantunut ja huolestuttaa uskallanko mä enää ikinä luottaa toiseen ihmiseen varauksetta...niin että uskaltaisin päästää ketään enää lähelle.Voi Ellu, iso hali rutistus täältä.
Ihmiset joskus on syvältä, mut toivottavasti jatkossa elämääsi kuuluu parempia ystäviä.
Ja vanhat riivaajia jättäisivät sinut rauhaan.
Mä olen aina ollut tietynlaista kiusaamista kohtaan hyvinkin vahva, mutta toi seläntakana tapahtuva paha on sellasta mihin ei kai kukaan oikein ikinä pysty varautumaan niin etteikö se aikaansaa jonkinlaista traumaa.Kiusaaminen kun muodossa jos toisessa on niin vahingollista eikä kukaan niin teräksentimanttia ole etteikö se jotenkin läpäisisi.
Kiitos <3sulla on kuitenkin ihmisiä, ystäviä takana.
Fantzu tartutti sunhun sen oksennustautinsa...Kuka lähetti mulle aamulla aikaisin oksupoksun ? Häh kuka ?
Neljältä heräsin mittailemaan sokruja ja seuraavan kerran vähän yli 5. Oli huono olo ja hiki ja vähän oksensinkin.
Nyt koskee päähän ja on edelleen huono olo ja vatsassa outo tunne
Juuh,niin taisFantzu tartutti sunhun sen oksennustautinsa...
Ihan hirveen ymmärrettävää kyllä toi että on valmis rakentamaan semmosta suojamuuria mikä estää kaiken mahdollisen lähentymisen. Mutta - kun se on niin huono vaihtoehto. Se estää elämästä. Ja silloin on ikäänkuin antanut kiusaajilleen voiton. Sillä sitähän ne tahtovat, levittää omaa pahaa oloansa ympärilleen koska itse elävät siinä helvetissään mutta näkevät toiset ihmiset vain syyllisinä vaikka omien ongelmiensa avaimet ovat itsellään. Anteeksi pyytäminen on vain niin vaikeaa koska silloin pitää myöntää se oma heikkous. Mutta siitähän ei pääse ikinä eroon, omasta itsestään.En kanssa oikein uskalla enää sanua mittää, luottopula ainakin tupla ellei jopa triplaantunut ja huolestuttaa uskallanko mä enää ikinä luottaa toiseen ihmiseen varauksetta...niin että uskaltaisin päästää ketään enää lähelle.
Ei kenellekään sais tehä sellasta...ei ees mulle.
Mä olen aina ollut tietynlaista kiusaamista kohtaan hyvinkin vahva, mutta toi seläntakana tapahtuva paha on sellasta mihin ei kai kukaan oikein ikinä pysty varautumaan niin etteikö se aikaansaa jonkinlaista traumaa.
Kiitos <3
Siellä on ainakin sokrut kohdillaan pörisemässä!aamupalaa.