The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nyt on niiiiin ihana ilma ulkona, että tekis melkein mieli lähtee juoksemaan tonne nää kevyehköt vaatetukset päällä ja huikkasta ain välillä ilmahyppyloikan aikaan kirkkaalla äänellä iloiset ''wuhuu juhuut!'' naapureitten hämmennykseks!!! Mutta en sitä toki tee, koska olen niin sivistynyt ..*röyhtäisee*

Kahvia lisää!

Pähkinämama
Nyt mun taas pitää kattella kapakkakuitteja, että missä olen mahtanut olla milloinkin.
Perkule. Viekää samantien syömään ja pedatkaa sohva niin sit ei tartte muistella mitä ehkä joskus on tullu tehtyä tai jätettyä tekemättä.
*Tarjoaa voikkaria ja kuumaa omena-kanelikeittoa ennenkuin peittelee Aksun soffalle pörröpeiton alle koijaamaan*
Aamiaiseksi sitten kaurapuuroa hyvässä seurassa, ja paljon kahvia (y)

Nyt on niiiiin ihana ilma ulkona, että tekis melkein mieli lähtee juoksemaan tonne nää kevyehköt vaatetukset päällä ja huikkasta ain välillä ilmahyppyloikan aikaan kirkkaalla äänellä iloiset ''wuhuu juhuut!'' naapureitten hämmennykseks!!! Mutta en sitä toki tee, koska olen niin sivistynyt ..*röyhtäisee*

Kahvia lisää!
Jos satut asumaan naapurissa niin siitä vaan.
Lupaan katsella parvekkeelta kiltisti ja olla soittamatta yksykskakkoseen.

Siis normi mies..

..No ei sentäs, hissi ei nouse ylös asti, ei ole kaikki inkkarit kanootissa, ei ole kaikki lepakot tapulissa, ei ole kaikki somalit steissillä, ei ole laatikon terävin veitsi, ei ollut pimpin kiharin karva, ei ole kaikki kupit kaapissa, ei ole kaikki kortit pakassa, jne, varmasti löytyy vielä enempikin :)
Sillä ei oo kaikki muumit laaksossa, eikä kaikki kahvimukit kaapissa, eikä hän ole penaalin terävin kynä...ja mitä kaikkee muuta nyt voi sanoa miehestä jonka mieliala vaihtelee sen mukaan tekeekö mieli vai eikö tee mieli.o_O
Eihän tuota tartte ees miettiä tahikka arvuutella, Nykäsen Masa, maailman parhain mäkihyppääjä kertoo omin sanoin ihan itse tämän:

Yhteistyössä