Eiku sana jöpöttää.
Eiku sana jöpöttää.
Ai ni...kun sulle on tuon lisäks päivitelty muitakin vehkeitäPaitsi minä.
En avaa linkkejä, Paula kakkonen.
En miekäänPaitsi minä.
Eikä!perkele ! Nyt on kylmät smoothiet tissien välissä !
Nosta ylemmäks sitä lasiasperkele ! Nyt on kylmät smoothiet tissien välissä !
Enkä mätEn miekään
Nyt mun taas pitää kattella kapakkakuitteja, että missä olen mahtanut olla milloinkin.mulle joskus tätä laulettiin, ja sydämeen käy vieläkin.
JuuhEikä!
Mä voin putsata sut.
No perkele, asiallista menoa!perkele ! Nyt on k**** tissien välissä !
Ei se kuvaansa laittanut. Sen ikäiset ei sellaista tee.Ai ni...kun sulle on tuon lisäks päivitelty muitakin vehkeitä
Ylituotantoa pukkaa.
Olipa hyvää tis.. eiku smoothieta.Juuh
Senkun putsaat
*Tarjoaa voikkaria ja kuumaa omena-kanelikeittoa ennenkuin peittelee Aksun soffalle pörröpeiton alle koijaamaan*Nyt mun taas pitää kattella kapakkakuitteja, että missä olen mahtanut olla milloinkin.
Perkule. Viekää samantien syömään ja pedatkaa sohva niin sit ei tartte muistella mitä ehkä joskus on tullu tehtyä tai jätettyä tekemättä.
Tämä levottomuus ei kovin nopeasti häviä.Oottepas te tänään levottomia, nyt rauhotutte tai pieksän Rättiksen siitä yhestä alapeukusta jonka äsken sain!!
Jos satut asumaan naapurissa niin siitä vaan.Nyt on niiiiin ihana ilma ulkona, että tekis melkein mieli lähtee juoksemaan tonne nää kevyehköt vaatetukset päällä ja huikkasta ain välillä ilmahyppyloikan aikaan kirkkaalla äänellä iloiset ''wuhuu juhuut!'' naapureitten hämmennykseks!!! Mutta en sitä toki tee, koska olen niin sivistynyt ..*röyhtäisee*
Kahvia lisää!
Siis normi mies..
..No ei sentäs, hissi ei nouse ylös asti, ei ole kaikki inkkarit kanootissa, ei ole kaikki lepakot tapulissa, ei ole kaikki somalit steissillä, ei ole laatikon terävin veitsi, ei ollut pimpin kiharin karva, ei ole kaikki kupit kaapissa, ei ole kaikki kortit pakassa, jne, varmasti löytyy vielä enempikin
Eihän tuota tartte ees miettiä tahikka arvuutella, Nykäsen Masa, maailman parhain mäkihyppääjä kertoo omin sanoin ihan itse tämän:Sillä ei oo kaikki muumit laaksossa, eikä kaikki kahvimukit kaapissa, eikä hän ole penaalin terävin kynä...ja mitä kaikkee muuta nyt voi sanoa miehestä jonka mieliala vaihtelee sen mukaan tekeekö mieli vai eikö tee mieli.
Tämä levottomuus ei kovin nopeasti häviä.
Olipa hyvää tis.. eiku smoothieta.
Juu tiiän. *hipsii nurkkaan*
Hoblaapa ihan itestäs vaan kun siellä jo koikkaloikkelehditaan ja joikatahan japadabaduuta överikofeiineissaOottepas te tänään levottomia, nyt rauhotutte tai pieksän Rättiksen siitä yhestä alapeukusta jonka äsken sain!!