Pähkinämama
Pepperonia, tomaattia, pekonia, tulista jauhelihaa ja ehkä jotain randomiaMitä täytteitä tulee sinun pizzaasi?
Pepperonia, tomaattia, pekonia, tulista jauhelihaa ja ehkä jotain randomiaMitä täytteitä tulee sinun pizzaasi?
Pepperonia, tomaattia, pekonia, tulista jauhelihaa ja ehkä jotain randomia
EI, kananmuna ei kuulu pizzaan.Eli kananmuna
Mulle ainakin ope sanoi aikanaan et saat vitosen jos laulat ja kutosen jos oot hiljaa. isän ohjeen mukaan lauloin maamme laulun ja vitonen koristi todistusta.Höpöhöpö kaikki ihmiset osaa laulaa kun vaan antavat sille mahdollisuuden ja luottavat kykyihinsä
EtYmmärtäisinköhän mä enemmän viimeisen muutaman sivun keskustelusta jos olisin tukevassa humalassa?
Ymmärtäisinköhän mä enemmän viimeisen muutaman sivun keskustelusta jos olisin tukevassa humalassa?
KylläYmmärtäisinköhän mä enemmän viimeisen muutaman sivun keskustelusta jos olisin tukevassa humalassa?
Kannattaisiko vielä juoda yksi olut vai mennä nukkumaan?Kyllä
Ei, kun nyt sänkyyn sieltä ja heti!Kannattaisiko vielä juoda yksi olut vai mennä nukkumaan?
KylläKannattaisiko vielä juoda yksi olut vai mennä nukkumaan?
Törkeyden huippu antaa numeroita toisen laulamisesta..Mulle ainakin ope sanoi aikanaan et saat vitosen jos laulat ja kutosen jos oot hiljaa. isän ohjeen mukaan lauloin maamme laulun ja vitonen koristi todistusta.
Mie oon jo hereillä*unikeot*
HuomentaHuomenta!
Jotenkin sumuinen olo. Ja jäykkä. Ja vuoroin kylmä ja kuuma. Joko kilpirauhanen reistailee tai sit on menkat alkamassa.