Fantzu
Täällä on ilta.Ei kun huomenta *venyttelee ja kehrää unisena*
hymph
Täällä on ilta.Ei kun huomenta *venyttelee ja kehrää unisena*
hymph
IltaaIltaa. Kun aikaisin menee töihin, niin myöhään pääsee. Kotiin, söin ja just heräsin sohvalta. Haukotus. Onneksi huomenna on jo perjantai.
Mitä aattelit ostaa sieltä meille?Pitäs käydä kaupassa.
Missä maassa?Huomenta
Päivän askareet suoritettu, nyt lounasta typylle, ja sitten lounastorkkujen jälkeen vois käydä eläintarhassa ja jokirannassa kävelyllä
Aurinko paistaa, reilu 20 lämmintä ja kesä täydessä vauhdissa
Mulla on ranch sipsiä jos maistuu?Mitä aattelit ostaa sieltä meille?
Sulle ruokaa. Meille muille suklaapatukka.Mitä aattelit ostaa sieltä meille?
HöhPitäs käydä kaupassa.
Mä oon tänään syönyt niin että nyt sitte sitä ruokaa sinne omaan napaseen nainen!Sulle ruokaa. Meille muille suklaapatukka.
Paraski puhuja. Nyt on paha olo kun en oo syönyt moneen tuntiin.
Niin minuakinLaiskottaa
Ei oikein sipsut maistu, söin överit Vappuna.Mulla on ranch sipsiä jos maistuu?
Eikä minunkaan, ei ees huomenna!Niin minuakin
Onneksi ei tarvii lähtee mihinkään.
Sulle ruoskaa. Meille muille suklaapatukka.
Paraski puhuja. Nyt on paha olo kun en oo syönyt moneen tuntiin.
Mee mun puolesta töihin ja mä jään kotiin vetämään lonkkaa?Eikä minunkaan, ei ees huomenna!
Pitäs eka käydä kaupassa.Mä oon tänään syönyt niin että nyt sitte sitä ruokaa sinne omaan napaseen nainen!
Sopii sistah, aina valmiina auttamaan!Mee mun puolesta töihin ja mä jään kotiin vetämään lonkkaa?
No sitte vaan töppöstä toisen eteen ja menoksPitäs eka käydä kaupassa.
Mee paikalle kello seiska aamulla. Hymyilet ja moikkailet ja jutskailet mukavia. Sujuuhan englanti? Päivä kuluu kivasti, juot kahvia ja juttelet mukavia porukoiden kanssa. Jos tulee ongelmia, niin pyydä ottamaan yhteyttä kyseisen asian hoitavaan helppariin. Välillä täytyy osallistua telekonffaan, mutta muista mykistää puhelin ettei lusikan pyöritys kahvimukissa kuulu linjalle.Sopii sistah, aina valmiina auttamaan!
Kuulostaa suunnitelmalta!Mee paikalle kello seiska aamulla. Hymyilet ja moikkailet ja jutskailet mukavia. Sujuuhan englanti? Päivä kuluu kivasti, juot kahvia ja juttelet mukavia porukoiden kanssa. Jos tulee ongelmia, niin pyydä ottamaan yhteyttä kyseisen asian hoitavaan helppariin. Välillä täytyy osallistua telekonffaan, mutta muista mykistää puhelin ettei lusikan pyöritys kahvimukissa kuulu linjalle.
Sä oot täysin pätevä.Kuulostaa suunnitelmalta!
Englanti onnistuu ja kahvissa en uita lusikkaa kun juon aina mustana