The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä lauloin tuota laulua yks pvä koko ajan...tosin en yhtä hyvällä äänellä kuin Vesku.<3
Vesku ny ei o laulajana mistään kotoisin.
Siis ei ny tosiaankaan mikään laulaja ole.
Hyvät laulajat pyydetään nimettömiksi taustalaulajiksi ja siinä hommassa pitää osata.
Päälaulajaksi käy tuomari Nurmio, Remu, Jii Karjalainen tai vaikka Matti Nykänen. Kunhan on munaa ja karismaa antaa hommalle kasvot, niin ääni saa olla vaikka rikkinäisen gramofonin neula paskahuussin katolla kahdenkymmenen asteen pakkasella.

Vesku on loistava tulkitsija. Leino-levyt on aivan mahtavaa jälkeä.
Mut jos suomesta hyvää laulajaa etsii niin saa palata Laila Kinnuseen tai Olavi Virtaan.

Hyvät laulajat pyydetään nimettömiksi taustalaulajiksi ja siinä hommassa pitää osata.
Päälaulajaksi käy tuomari Nurmio, Remu, Jii Karjalainen tai vaikka Matti Nykänen. Kunhan on munaa ja karismaa antaa hommalle kasvot, niin ääni saa olla vaikka rikkinäisen gramofonin neula paskahuussin katolla kahdenkymmenen asteen pakkasella.

Mut jos suomesta hyvää laulajaa etsii niin saa palata Laila Kinnuseen tai Olavi Virtaan.
Ja Tapani Rautalapio oli todella loistava!

Kyllä mä tykkään Loirin lauluista, joskus venyttelee liikaa säveltä mutta hienosti osaa silti.:)

Älä ny oo tommonen. Ohan meillä Sanni, Evelina, Jenni, Jonna. Ja Tauski.

Huomenta harmaaseen päivään.. tässä odottelen säädyllistä aikaa lähteä kyläilemään kaverin luo. Itse kun herää kuuden maissa niin ois valmis seltsämältä tapaamaan muita vaan kun muut heräilee vasta yhdeksän maita.. onneksi on face, insta ja kaksplus jotka viihdyttää.. (y)

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Huomenta! :)

Oli ihana miniloma! Saunottiin, uitiin (tai siis kaivettiin kaislikkoon kahden ihmisen pulahdettava aukko) ja grillattiin. Yöllä ihailtiin kuutamoa ja mereen heijastuvaa kuunsiltaa.

Kotiutuminen aamutuimaan oli sit juttu erikseen. Penska oli vedätäänyt velipoikaansa mukakurkkukivulla ja rojotti elämäänsä tyytyväisen oloisena namujen kera sohvalla pipsa-possua tuijotellen. Miehet siis lähtivät duuniin ja mä totesin tovin kuluttua, kun talo raikui Risto Räppääjän biiseistä ja rummutuksesta ja siitä kun neiti loikkii tanssilaulun tahdissa että jospa nyt sit kuitenkin vaan arkisten velvollisuuksien pariin eskariin. Vähän myöhässä tosin mutta omapa on häpeänsä.

Yhteistyössä