Pähkinämama
Iltaa
Hemmetin hotellit kun niissä ei ole kahvinkeitintä huoneessa lainkaan
Oliko hyvä? Mä niin tahdon nähdä sen.Sainpas katottua tuon uuden version loppuun tuosta Kingin elokuvasta...Nojaa, en nyt kattois uudestaan, vaikka katoin tuotakin valot ja musiikit päällä.
Eihän niissä koskaan ole.Iltaa
Vesku ny ei o laulajana mistään kotoisin.Mä lauloin tuota laulua yks pvä koko ajan...tosin en yhtä hyvällä äänellä kuin Vesku.<3
Ei lähellekään niin hyvä kuin alkuperäinen versio.Oliko hyvä? Mä niin tahdon nähdä sen.
Ja Tapani Rautalapio oli todella loistava!Vesku ny ei o laulajana mistään kotoisin.
Siis ei ny tosiaankaan mikään laulaja ole.
Hyvät laulajat pyydetään nimettömiksi taustalaulajiksi ja siinä hommassa pitää osata.
Päälaulajaksi käy tuomari Nurmio, Remu, Jii Karjalainen tai vaikka Matti Nykänen. Kunhan on munaa ja karismaa antaa hommalle kasvot, niin ääni saa olla vaikka rikkinäisen gramofonin neula paskahuussin katolla kahdenkymmenen asteen pakkasella.
Vesku on loistava tulkitsija. Leino-levyt on aivan mahtavaa jälkeä.
Mut jos suomesta hyvää laulajaa etsii niin saa palata Laila Kinnuseen tai Olavi Virtaan.
Eihän niissä koskaan ole.
Aijaa, ne hotellit missä olen ollut niin niissä ei ole keitintä.
Mä luulen et tää on eka kerta kun mulle ei oo keitintä huoneessa Ei tullut mieleenkään et se olis yleistä ettei oo.
Älä ny oo tommonen. Ohan meillä Sanni, Evelina, Jenni, Jonna. Ja Tauski.Vesku ny ei o laulajana mistään kotoisin.
Siis ei ny tosiaankaan mikään laulaja ole.
Hyvät laulajat pyydetään nimettömiksi taustalaulajiksi ja siinä hommassa pitää osata.
Päälaulajaksi käy tuomari Nurmio, Remu, Jii Karjalainen tai vaikka Matti Nykänen. Kunhan on munaa ja karismaa antaa hommalle kasvot, niin ääni saa olla vaikka rikkinäisen gramofonin neula paskahuussin katolla kahdenkymmenen asteen pakkasella.
Vesku on loistava tulkitsija. Leino-levyt on aivan mahtavaa jälkeä.
Mut jos suomesta hyvää laulajaa etsii niin saa palata Laila Kinnuseen tai Olavi Virtaan.
Tosi kettumaista lähteä etsimään kahvia jostain aulabaarista. Varsinkin jos on juur tullut suihkusta eikä viitsis enää pukea päälleIltaa
Pöh, harmi. En ole kuullut tuosta merkistä.Ostin paketin tomsia Buffalo fried chicken-palasia ja keitin vielä oikein öljyssä (kun oli munkinpaiston jäljiltä padassa) mutta pah. Ei oo järin hyvää. Mautonta ja samalla liian suolaista.