Fantzu
No nainen käytöstapoja vähän
No nainen käytöstapoja vähän
ei jaksa nyt väitellä.Kummiski tykkäät. Et kehtaa myöntää.
Kiusasin vaan.ei jaksa nyt väitellä.
Miehiä on kiva kiusata.Ei saa kiusata
jaahas, jaahas. niin vaan jäi TAAS eiliset ruuat pilaantumaan sinne jääkaapin takanurkkaan.Saunassa oli lämmin ja nyt syömään loput kiinalaiset mitkä päivällä jäi syömättä.
Pk-seudulla rattaiden kanssa on ilmaista.Jaa, meinas töhöillessä unohtua kokonaan illallisen teko Ei ihme et on kiukkuinen tenava. ja nukku-aikakin painaa päälle, ja aikainen herätys.
Tarviikohan paikallis/seutujunaan ostaa lippu jostain kun rattaiden kanssa maleksii Mistäköhän niitä himpskatin lippukakin voi ostaa.
*Kiroaa blondia oloa*
JaaMiehiä on kiva kiusata.
ei oo kauaa.Miehiä on kiva kiusata.
*pinkoo karkuun*ei oo kauaa.
Ole hyvä. Mä en löytänyt sitä hsl sivulta. Piti googlettaa.*Kumartaa @Fantzu n suuntaan*
Kiitos kaunis, mä kun koetin löytää tuot niin en siihen osunut. Löysin vaan sellaisia missä busseista ja metroista puhuttiin
Ei ole rauhoittunut. Joissakin ketjuissa on hänen viestejä.Kuvittelenko mä vai onko se Paula jotenki rauhottunut? Siis emmä ainakaan huomaa, että se pommittais enää samalla tyylillä muitakaan ketjuja tuolla toisaalla.
Vai joko se löyti toisen paikan ja toiset kohteet kenelle linkitellä??
Ok.Ei ole rauhoittunut. Joissakin ketjuissa on hänen viestejä.
Kiitos kiitosIltaa
*Ojentaa kupin kahvia Toffon suuntaan*
kurkuma on se kaiken pahan alku ja juuri.Ihme ettei Paula vielä ole käynyt tossa porvoolaisessa "Mies on pilannut lapset.." ketjussa postaamassa kuinka kirjoittajan ongelmat on kaikki lisäaineista johtuvaa